Gå til innhold

Normalt veldig allergisk, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er helt fin!!! Alle rundt meg nyser og snørrer, men jeg merker ingenting! Utrolig deilig, men hva skjer? Lurer på om det er graviditeten som gjør det? Andre med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet at mi tante har migrene anfall, men da hun gikk med sine 4 barn, hadde hun ikke et eneste anfall, hun tror det skyldes graviditeten! Og da jeg gikk med min datter, og alle på min jobb var hjemme med både oppkast, diare, forkjølelse osv var ikke jeg syk ei gang i løpet av graviditeten!Jobber i bhg!

Så kan jo ha en viss invirkning..kanskje!?

Skrevet

Hei på deg, er det ikke fantastisk!!!!

Jeg skal nyte denne sommeren til fulle, for jeg har og funnet ut at et av graviditets symptomene mine er at jeg er allergi fri. Hadde grudd meg til denne sommeren, i og med jeg ikke tar piller, men som du sier, alle rundt meg nyser og snørrer, mens jeg synes livet er herlig.

Jeg har selvfølgelig ikke sluppet unna kvalmen, men noe skal det jo være.

Kos deg med blomsterne i sommer

Klem

Skrevet

TAKK, du også!

Har vært superallergisk fra mai til september siden jeg gikk i barnehagen og helt avhengig av medisiner i disse månedene, så dette er helt utrolig! Veldig glad for det, for jeg var også litt bekymret for hvordan det skulle gå i sommer. Livet er herlig når man er gravid!!! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...