Gå til innhold

hvor mye tjener en vernepleier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å bli det, men lurer på hvor lønnsomt det er. Nå har jeg full ansennitet som omsorgsarbeider... Må ha studielån, og det må jo tilbakebetales...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

301 300,- tror jeg, så lønnsomt er det ikke, men givende!

Skrevet

Min årslønn pr juni 2008 er på 320 400.- men går opp etter lønnsforhandlinger, uten at jeg vet hvor mye det blir i år:-)

Jeg har full ansiennitet da....

Skrevet

Hei, jeg har 343000 i grunnlønn og ca 35000 i kveld- og helgetillegg.

Er veldig forskjell fra kommune til kommune, jobber i Asker og vi har bra med lokale tillegg om man jobber med PU. Dette er før årets lønnsoppgjør.

Skrevet

jeg kommer opp i over 300000 selv etter de sentrale forhandlingene. Jeg jobber med psykisk utviklingshemmede nå, og det er kjempegøy, men jeg har lyst til å lære enda mer om det:-) Men må ta opp lån, og må ha et godt argument for at det skal lønne seg. Tjener jo ikke så dårlig nå annet enn at vi får MINDRE å rutte med etterpå da? Før lånet er betalt?

Skrevet

Hvordan blir man hjelpepleier om man har vanlig studiekompetanse?

Skrevet

Herregud, jeg leste feil. En vernepleier vet jeg hvordan man blir.

Skrevet

studiekompetanse har ingenting å si for det, annet enn at du slipper å ta allmennfaga om igjen. Men jeg tror ikke du kan bli hjelpepleier lenger, nå er det vel bare helsefagarbeider. Da kan du enten gå vanlig vgs eller ta det på deltid.

Vet ikke om svaret hjalp deg, er litt klomsete til å formulere meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...