*Andreapus* Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Åh.. Mannen min er så søt.. Jeg har hatt en ræva dag. Alt som kan gå galt har gått galt. Har kranglet litt med nav, og ett advokat firma. (dobbelt fakturering. ) Og Hustlf virker ikke. Har heller ikke fått feriepengene mine. Uansett en ræva dag med en kranglete sønn attpåtil. Og jeg er lei.. Og har nok vært litt gretten de siste timene. Trøtt, lei og hodepine.. Nå er ungene i seng. Og jeg vil bare surre på nettet og se tv. mannen skal på fotballtrening og kamp så tv er mitt.. Men jeg har såå lyst på noe chips. Er egentlig på slankeren og vi har en null godt i uka regel (funnet på av meg.. hah *angre* ) Men har så lyst!!!! Og som alle vet, har man unger kan man jo ikke bare stikke ut og kjøpe godteri. Men mannen dro litt tidlig på fotballen.. tenkte at han bare skulle varme litt ekstra opp.. Mne neida.. Søtingen kommer inn døra med chips, sjokolade og masse frukt.. Jeg ble så glad.. Noen ganger er det godt og kose seg litt.. Gjør du slike småting som betyr noe for din kjære?
minimy m Emma & Emil! Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Å herregud så koselig Du får koooose deg masse Du fortjener det virkelig!! Bare det å tenke på det da Hadde aldri sambo tenkt på det! Da måtte jeg nok ha krangla meg til det tror jeg!!! Klemmer fra
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 Så heldig du er!! =) Jeg tenker ofte på sambo når jeg er ute og kan kjøpe med litt ekstra godt til han, kjøpe ferdigrøyk viss vi skal noe og kjøpe ferske brødvarer, yoghurt eller noe jeg vet han liker. Tenker gjerne 5 mnd på hva han skal få til jul og så 5 mnd på hva han skal få til bursdagen. Vasker først de klærne han liker best, legger rent undertøy på badet ol. Men hva får jeg igjen? Han gikk ut med bosset idag, husker ikke helt sist han gjorde noe. Dessverre!
Fiona- Skrevet 19. juni 2008 #5 Skrevet 19. juni 2008 Hender jeg gjør sånne små ting ja. Som å kjøpe noe godt eller en rose e.l. Men i morges var det sambo som var søt her i huset Lillegutt styrte noe voldsomt i natt ergo ble det lite søvn på meg. Sambo stod som vanlig opp med lillegutt i morges ca kl 6, normalt reiser han på jobb ca 7.30 og jeg står opp da. I morges våknet jeg kl 8.40, så på klokka og tenkte sambo hadde sovnet i stolen i stua og at lillegutt sikkert sov han også (lillegutt bruker å sove omtrent da). Jeg gikk ut i stua og skulle vekke sambo og si at nå kom han for seint på jobben. MEN sambo satt og ga lillegutt mat... jeg lurte på om ikke han skulle på jobb?? Men han hadde ringt å sagt han kom en time senere i dag, så jeg skulle få sove litt!!!!! HÆRLIG!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå