Gå til innhold

han er utro...

Mariella og miniMariella

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan fortelle han at jeg vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nevn det i samme slengen som du hiver alle tingene hans ut av huset

Skrevet

"jeg et at du er utro" Er vel ikke så mange andre alternativ?

Skrevet

Enig med Pysa her *koke*

Skrevet

Kan ikke være enkelt nei. Vil bare ønske deg lykke til. Sender deg en varm klem

Skrevet

Jeg hadde bare sagt det rett ut.. Rett og slett.. Spurt hva som er grunnen til at han er det, Bare sånn ut i det blå. Og da er jo samtalen i gang rimelig kjapt.

Hadde gjort det med en gang om det hadde vært meg, det er helt sikkert.. Uff, hvor lenge har dette pågått da?

Skrevet

Stakkars deg! Er du sikker i din sak, eller bare tror du det?

Skrevet

vet ikke hvor lenge, men ihvertfall noen mnd... vet ikke om det nytter å snakke noe fornuft med han, han lyver så mye at jeg ikke vet hva jeg skal tro på lengre.

Skrevet

Nei gud... hva er skjedd??? Stakkars deg.. vet åssen du har det!

Skrevet

Huff.. virker jævlig å være i din situasjon! Er vel enig med dem andre her.. si det rett ut... så er samtalen igang....

Lykke til ... =(

Skrevet

rimelig sikker ja, han har handla på kondomeriet for nesten 1000kr, og ikke til meg... han har vært på kurs gjennom jobben, men nå viser det seg at han har vært i en helt annen by.... mobilen bærer han hele tiden på seg, putter den i lomma så jeg ikke skal "se" den. låser pc'n så jeg ikke skal "se" der heller, og skal jeg låne den så logger han seg av alle nettsider og msn...

Skrevet

huff s for jævlig =(

vet ikke hva jeg skal si..

men si det rett ut ..

Skrevet

Vil bare gi deg en stor klem.

Har vært der du er nå, og det er helt jævlig !

Men stå på og hopp i det. Bedre å "ta han på senga" enn å gå rundt grøten. Skjønner han at du lukter lunta får han bare tid på seg til å dikte opp ett eller anna.

Lykke til

Skrevet

Jeg sitter og kjenner litt på det, hvordan jeg ville reagert.

Eller, hvordan jeg ville tatt det opp med ham.

Hvis jeg hadde vært 110% sikker på at han var det, så hadde jeg snakka med ham, rett og slett innledet med å spurt om det var noe med forholdet han var misfornøyd med, om han fortsatt var glad i meg.

Hvis alt var bra osv så ville jeg spurt om hvorfor han da treffer (navn?)??

Regner med at han uansett i første omgang vil prøve å sno seg unda, det er vell det enkleste, men hvis du er rolig og fornuftig, så tror jeg kanskje det er litt enklere?

Jeg vet ikke, utrooolig kjipt, så ufysent av ham!

Jeg blir så sinna når jeg hører det!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...