madde på pergo Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Her er et spørsmål om man kan begynne på pergo før mensen har stoppet. Legen her svarer at hun må vente til mensen er helt borte før hun kan begynne med pergotime! Er dette riktig??? http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=382596
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 Hei. Vet ikke om det er store forskjeller i tidspunktet for pillestart på pergo, men jeg fikk beskjed om å begynne på kuren på dag 5 i syklussen. Altså 5 dager etter første mens-dag. Slapp det jeg da siden jeg ikke fikk mensen den mnd (testa positivt 3 dager etter at jeg var hos gyn og fikk pergoen). Så mine piller ligger godt gjemt i skapet . Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå