Gå til innhold

Et hjertesukk fra meg i kvelden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tankene svirrer mer og mer innom temaet KS, jeg vil så svært gjerne slippe, mye grunnet forrige gang da alt ikke gikk så bra underveis men endet godt tross alt. Arret på magen blir oppskjært igjen, følelsen av å ikke få fullføre, tiden etterpå, og jeg må nok dele rom med 2-3 andre etterpå i steden for å få gå på barselhotellet...*sukk*

Håper så inderlig at jentasnur seg innen tiden... om ikke skal jeg ha KS 27/28 august.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg, skjønner du har tanker rundt dette.

er det noen grunn til at hun ikke skal snu seg? Livmoren din eller noe sånn? Ellers så er det jo god grunn til å tro at hun vil snu seg i tide.

Jeg har ikke vært igjenom ks så der har jeg lite å komme med, emn det er jo stor sjans for at det vil gå bedre denne gangen

Hvis ikke så får du trøste deg med at du i alle fall vet når det blir

Lykke til

Skrevet

Hei, ja jeg har delt livmor og lite sannsynlig at hun vil legge seg med hodet ned innen termin...

Hun lå med hodet ned til uke 18. Mellom 18-19 en gang så snudde hun seg og la rompa ned, å slik har hun lagt siste 10 ukene.

Det vil nok gå bra med KS nr to ja men har så lyst å oppleve fødsel vertfall en gang..

Eneste trøsten med KS er at jeg blir mamma 10 dager før og har bare 70 dager igjen ved KS.

Skrevet

det er jo god sjans for at jenta di snur seg før den tid da :)

*krysser fingrene*

Skrevet

åkei, innlegget ditt ble skrevet før jeg skrev ferdig mitt... men det er jo en viss sjanse for at hun snur seg da :)

Skrevet

Du kan jo prøve å legge deg med baken høyt og stryke løst fra brystbenet og nedover magen noen ganger om dagen? Vet ikke om det funker, men det skal visstnok kunne påvirke babyen til å snu seg. Men man må ligge en stund da, 15 minutter minst et par ganger om dagen... Akupunktur kan også hjelpe.

Skrevet

Hei

Er det umulig med setefødsel da ?

Skjønner uansett du tenker, selv om det er lite du får gjort med det.

Skrevet

Har du fått prøvd akupunktur som jeg anbefalte til deg?? Hva med manuell snuing ,vil de ikke prøve det på deg siden du har skillevegg??

Her er noen erfaringer fra andre:

http://www.barnimagen.com/forum/thread/137043623

Og linken til seteleiedebatten:

http://www.barnimagen.com/forum/messagelist/4792/

Uff føler med deg, mi snudde seg heller ikke før i uke 38 og var helt forberedt på at hun ikke kom til å snu seg så gjorde hun det i siste øyblikk...forstår at det blir vanskeligere hos deg men håper noen av disse linkene kan hjelpe deg iallefall..

klem fra

Skrevet

ps. jeg vet at du ikke kan føde i seteleie siden bekkenet ditt ikke er stort nok, men tenkte kanskje de hadde flere råd som du kan prøve før alt blir fastsatt....:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...