Prinsen & spiren Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Jeg holder på å bli gal av ventetiden .... fire måneder uten mens etter sa er LENGE!!! Vært til helsesøster og hun foreslo at jeg skulle begynne på pilla igjen.. Legen min sa at de ikke kunne gjøre noe før det hadde gått ETT år!!! Og hu var ikke så begeistret for å begynne med pilla igjen hørtes det ut som. Hun tok hormonprøver og underlivsundersøkelse av meg, hvor alt var normalt. Nå er jeg lei av å vente på den... jeg har vurdert å prøve reiki, akupunktur eller begynne på pilla igjen? (feks i to måneder, og slutte..) hva hadde dere gjort? trenger noen råd??? holder på å løpe på veggen : p fader altså.. at det skal ta så lang tid........
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Viss det går an å ta akupunktur for å få mensen hadde jeg uten tvil begynt i den enden. Jeg har stor tro på akupunktur =)
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Beste rådet jeg kan gi deg akkurat nå er å stresse litt ned og forsøke å ikke tenke og fokusere på det i akkurat den tiden det tar, det er ikke lett...men ofte er det kun det som skal til. Forsøk å nyt livet, kos dere sammen, fyll tida med ting som intresserer. Kansje det eneste du kan gjøre for at situasjonen skal bli uholdbar, hvis du holder kun fokus på manglende mens og at du vil bli gravid så kan det psykiske i seg selv være så sterkt at det henger seg totalt opp av en eller annen grunn pga spenning i kroppen. Forsøk gjerne aktupunktur og sonetarapi, det har jeg tro på. Få systemet i balanse igjen...tren litt, spis sunt, ha sex og nyt livet :-) Det er det beste du kan gjøre for både psyka og kroppen din akkurat nå. Klem fra
Prinsen & spiren Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2008 Har sendt mail til en som driver med det, og virket som om det er håp for det der , men kan ikke garantere noe. Har også litt tro på reiki jeg da... noen som har prøvd det?=)
Prinsen & spiren Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. juni 2008 Har prøvd på det i fire måneder, og synes den første måneden var kjempefæl. Tenkte på det hele tiden, var lei meg og slikt. Men de siste tre månedene har gått med til skole , lesing/eksamen, jobbing, venner og kjæresten..så føler at jeg har lagt SA_en bak meg, men... har jo tydeligvis ikke det ;S
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. juni 2008 #6 Skrevet 19. juni 2008 En ting til: Når jeg skulle bli gravid med nr.2 så slet jeg med ryggen og gikk til kiropraktor en del ganger. Han kunne da fortelle meg at (ikke sikkert jeg husker det ordrett) noen sentralnervetråder ikke sendte de rette nerveimpulsene til området i underlivet mitt om skulle ta imot disse impulsene for at jeg skulle kunne bli gravid. Poenget var liksom vertfall at han åpnet disse kanalene slik at de rette nerveimpulsene kom frem til underlivet mitt og kroppen min var mottakelig for å bli gravid. Jeg ble gravid før jeg rakk å få mensen etter at jeg begynte hos han. Det var på 2.pp. Verdt et forsøk!? Lykke til!! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå