Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 hvor lang er softbagen da? tror citybagen er 75cm ihvertfall..
Tutekoppen Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Hmm, nå tenker jeg litt smør på flesk.. Hvorfor skal du ha soft bag oppi city bagen? City bagen er jo så god å lun i seg selv. Eller mener du at du vil bruke softbagen inni sportsdelen på citycrossen? Det siste går forøvrig veldig bra:-)
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 Kanjo være lettere å bære me seg hvis man bor et sted me menge trapper kanskje??
mathildas_mamma Skrevet 21. juni 2008 #5 Skrevet 21. juni 2008 Vi bor i 2 etasje i blokk, og jeg har bært citybagen opp trappene hver dag i 6 mnd, dette går helt fint!! Nå er jeg verken stor eller sterk heller, bagen er relativ lett. Vi har ikke de bæreselene på, men tar bare tak i siden på bagen. går an å prøve det før man evt kjøper softbag. Bare et tips
mamma til 2... Skrevet 21. juni 2008 #6 Skrevet 21. juni 2008 vet ikke mål på citybagen, men teutonias softbag er 80 cm lang og 32 cm bred
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. juni 2008 Takk for svar, jenter! Vi bor i 5.etasje i blokk uten heis, og må derfor ha en bag som er lett å bære i mange trapper..Synes den citybagen ser litt upraktisk og stor å bære m seg, men mulig jeg tar feil..Var derfor jeg lurte på om man evt kunne ha en softbag oppi citybagen=)
MKS mor til 2-tette Skrevet 26. juni 2008 #8 Skrevet 26. juni 2008 Ville gått for en softbag (Emmaljunga har fine som passer til vognen)oppi sportsdelen til City Crossen, Teutonia softbag passer ikke i city bagen. Lykke til!
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #9 Skrevet 26. juni 2008 heisann lykkeli&gla... jeg har en softbag til salgs, som du kan kjøpe vist du vil. merke Troller EX-treme. innvendigmål 30x73. svart... så tror den passer fint oppi citybagen... skal ha 200 for den, 120kr i frakt... så det blir 320... men du kan få den billigere om du vill...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå