Gå til innhold

Er d plass til en teutonia softbag oppi emmaljunga city bagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor lang er softbagen da? tror citybagen er 75cm ihvertfall..

Skrevet

Hmm, nå tenker jeg litt smør på flesk.. Hvorfor skal du ha soft bag oppi city bagen? City bagen er jo så god å lun i seg selv. Eller mener du at du vil bruke softbagen inni sportsdelen på citycrossen? Det siste går forøvrig veldig bra:-)

Skrevet

Kanjo være lettere å bære me seg hvis man bor et sted me menge trapper kanskje??

Skrevet

Vi bor i 2 etasje i blokk, og jeg har bært citybagen opp trappene hver dag i 6 mnd, dette går helt fint!! Nå er jeg verken stor eller sterk heller, bagen er relativ lett. Vi har ikke de bæreselene på, men tar bare tak i siden på bagen. går an å prøve det før man evt kjøper softbag. Bare et tips :)

Skrevet

vet ikke mål på citybagen, men teutonias softbag er 80 cm lang og 32 cm bred

Skrevet

Takk for svar, jenter! Vi bor i 5.etasje i blokk uten heis, og må derfor ha en bag som er lett å bære i mange trapper..Synes den citybagen ser litt upraktisk og stor å bære m seg, men mulig jeg tar feil..Var derfor jeg lurte på om man evt kunne ha en softbag oppi citybagen=)

Skrevet

Ville gått for en softbag (Emmaljunga har fine som passer til vognen)oppi sportsdelen til City Crossen, Teutonia softbag passer ikke i city bagen.

Lykke til!

Skrevet

heisann lykkeli&gla...

jeg har en softbag til salgs, som du kan kjøpe vist du vil.

merke Troller EX-treme. innvendigmål 30x73. svart...

så tror den passer fint oppi citybagen...

skal ha 200 for den, 120kr i frakt... så det blir 320... men du kan få den billigere om du vill...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...