Gjest Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 ble lagt inn på overvåkning på onsdag, pga alvorlig svangerskapskløe og fordi formen min i tillegg var blitt så dårlig. Synes det var utrolig deilig å bli tatt litt vare på. Så nå driver de og tar blodprøver og sjekker både meg og babyen. Jeg har ikke sovet på flere netter pga magesmerter, så i går fikk jeg først sovemedisin og deretter pinex forte da jeg allikevel våknet med smerter.. Jeg fortsatte å våkne innimellom med smerter, snakket med legen om det i dag, men vet ikke om det er noe å gjøre noe med. I dag da jeg la med sånn ting på magen og lytta på babyen kommer jordmor plutselig og spør om jeg har vondt i magen. Fordi det ser ut som en ri et sted på det arket sier hun. Hva betyr det da- jeg har jo mye vondere når jeg har de smertene jeg har fortalt de om så mange ganger... I tillegg er det jo også en mulighet for at slimproppen gikk for noen dager. Jeg blir stressa av dette jeg, må innrømme det... Men det er vel ingen grunn til det kanskje jeg har liggi og hørt på jenter har føda på naborommet innimellom, og et par av dem skreik så sinnsykt i flere timer at jeg ble helt skrekkskagen her bare et lite innlegg fra ahus. Kjeder meg litt i dag merker jeg
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Oi da.. Håper alt går fint... Har akkurat vært igjennom det samme (fra søndag til onsdag) Har sengeleie hjemme frem til tirsdag og riedempende medisin.. Håper det ikke har skjedd noe mer (selv om jeg har mye nedpress og mensmurringer fortsatt).. Håper ikke det skjer noe med deg ennå.. Det er jo så tidlig!! Lykke til videre! Stå på og hold ut! Hørte også skrikene fra naborommet.. må innrømme at jeg ble litt engstelig.. men, vi fikser det vi også når den dagen kommer :-)))
Bare meg... Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 Så spennende! Har fulgt litt med deg her inne på bim og KG. Høres jo veldig bra ut at du endelig blir tatt godt vare på. Ønsker deg masse lykke til! Må være ganske spesiell situasjon å være i, man er jo i utgangspunktet innstilt på å gå i 40 uker! Stå på! Håper du holder oss oppdatert!
enik<3M06&L08<3 Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 såpass ja.. *sender noen trøste klemmer* vi savner deg på bim treffene, men er jo forstålig at du ikke er der, hehe!
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 en liten oppdatering... I dag er gallesyre på 62 og jeg har fått beskjed om at babyen må ut. Starter lungemodning i dag, og planlagt keisersnitt på søndag. Da er jeg 31 uker akkurat. Skal ikke nekte for at jeg er dritredd, og veldig lei meg nå... Det er så veldig veldig tidlig redd for keisersnittet og jeg. Tror jeg kommer til å være helt lamma på søndagen...
Vannmann-86*med-liten-Emil Skrevet 20. juni 2008 #6 Skrevet 20. juni 2008 Oida! Sender deg mange klemmer i en vanskelig tid! Men du..Dette går nok helt sikkert bra skal du se! Du og babyen di er jo i de beste hender;) Tenk..Du blir mamma på søndag! Når tid er keisersnittet planlagt på søndagen da?
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 20. juni 2008 #7 Skrevet 20. juni 2008 Oi oi... har tenkt så på deg.. Skjønner at du er redd... Krysser fingrer og håper virkelig at alt går bra dere!! Masse varme tanker og lykkeønskninger..
MrsL1 Skrevet 20. juni 2008 #8 Skrevet 20. juni 2008 Heeei! Har lurt litt på hvor du hadde blitt av! Høres skremmende ut, men satser på at alt går fint da! Tenker masse på deg, så du får oppdatere etterhvert som du orker. Iallefal, masse, masse lykke til! *trøsteklemmer*
Guttemamma og spire ♥ ♥♥ Skrevet 20. juni 2008 #9 Skrevet 20. juni 2008 Uff ja, høres skremmende ut. Du må ha masse masse lykke til. Tenker på deg, Du har vært skikkelig uheldig. Selv om babyen kommer tidligere enn forventet, er dere heldigvis i gode hender. Sender mange trøsteklemmer jeg også.
Chris&Alex♂♂ Skrevet 21. juni 2008 #10 Skrevet 21. juni 2008 oi da. men du er jo 31 uker på vei så du har jo kommet et stykke da. det går nok så fint. blir jo en liten fortidlig født, men ikke såååå fortidlig så det går nok kjempefint=) masse lykke til hvertfall=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå