Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Må jammen meg le. Hadde aldri tillit til det rød-grønne sammensuriet fra starten av, men at de skulle klare å rote det til så mye hadde tom ikke jeg trodd. Den ene statsråden etter den andre må mer eller mindre ufrivillig gå av. Blir spennende å få vite sannheten rundt Haga... Heldigvis valg neste høst, og da satser jeg på det som ser ut som det mest forsvarlige, nemlig frp-høyre regjering!
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Politikere flest,uansett parti, lyver så det renner av dem,på veien oppover i kjendisstigen. Har aldri hatt tillit til AP, og kommer heller ikke til og få det. Mye fanteri på disse politikerne i sittende regjering, og dette er nok bare toppen av isfjellet.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 ja, for da får vi allefall store nok fengsle, fireåringer på skolen og enda mer penger til Røkke, Gjelsten og (ikke) I........
Tante Blås Squaw Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 Hvor mange har gått av hittil? Sju eller noe? *himmelfallen*
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #6 Skrevet 19. juni 2008 Ja, hvis vi får FrP i regjering, skal vi endelig få se hvem som er de REDELIGE og ÆRLIGE i dette landet... sikkert!
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #7 Skrevet 19. juni 2008 ja, det kan du regne med....he he! Politikere er politikere, de har like mange svin på skogen alle mann!
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #8 Skrevet 19. juni 2008 Så vi skal slå ihjel en uærlig politiker med en annen? Det er jo helt greit,da. At alle sammen er like dårlige.Flott
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #10 Skrevet 19. juni 2008 Nå venter vi bare på noen avsløringer om jensemann...kommer sikkert noe der også snart. Skal banne på at han må gå av for et eller annet han også før regjeringstida er over!
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #11 Skrevet 19. juni 2008 æh..... "alle mann" - ET UTTRYKK.........
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #12 Skrevet 19. juni 2008 Var karl i hagen som brude sittet på toppen, men mange velger jo å ikke sammerbeide med han/de, va er da vitsen med å velge når de vi velger ikke kommer frem uansett. for de som har vunnet til nå som har låvet ditt og datt, har nesten ikke holdt ord. slik som bensin priser øker å øker, selv om det kun er for de vil ha ekstra i startkassa, de hadde klrt seg fint med 11kr l. eller slik som de el bilene, ifjord oppfordret de oss til å kjøpe diesel bil for det skulle være bedre å biligere, nå er det dyrest, å derfor kjøp el bil, men hva er vitsen når gj.snitte er 5 i familien. eller at asylsøkere som får avslag får 25 000kr for å reise hjem igjen!!! spyr av landet jeg.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #13 Skrevet 19. juni 2008 Ja helt enig med deg! Demokratiet fungerer jo ikke når mindre partier danner "allianser" for å få dannet regjering, dette til tross for at 30 % av befolkningen ønsker frp! Blir litt komisk synes jeg, når Haga går ut og sier etter 1 uke i media, at hun føler at hun blir forfulgt, og at det er rettet en heksejakt mot henne osv... Tenk på hvordan Karl I Hagen har blitt mobbet, hånet og trakasert i alle år! At han har holdt ut er jo helt utrolig!!! Jeg får fnatt av dette sosialistiske/kommunistiske regimet, og vurderer å skifte statsborgerskap om det ikke blir en drastisk endring i 09!
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #14 Skrevet 19. juni 2008 Er jo opp til velgerne. Når alle ap velgere i høy alder dør ut,blir det forandring. Mange stemmer fks AP av gammel vane fra krigens dager. Blir nok andre boller når flere og flere kommer til valglokalene med vettet i behold.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #15 Skrevet 20. juni 2008 Skal bli morsomt å se hvor mange dager siv og co kan bli sittende... Ha-ha. Hjelp, sier jeg!! Ikke bare bensinpriser de tenker på..., og få vet hvilken skummel politikk de vil gjennomføre. Da blir det nok takk og farvel til alt som heter trygdeordninger.. men hva skal vi vel med det..........................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå