Gå til innhold

hvor lenge kunne dere bruke str 50?


Anbefalte innlegg

Skrevet

min er 5 uker og ser ut at han kan bruke 50 en god stund til;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I minst 2 mnd.. brukte noe i str 50 da hun var 3 mnd også;)

Skrevet

Null og niks ;-)

Begge mine gutter gikk rett i str 62 - he he...

Skrevet

Hun brukte noe da hun var 3 måneder. Men så var hun veldig liten da hun kom til da -prematur.

Skrevet

min ble født 2 dager før og veide 2900

Skrevet

Han var ikke store klumpen da nei. :) Var han lang eller?

Skrevet

2- 3 dager.. hehe hadde bare noen plagg og de vokste hun fort ut av..

Skrevet

Vi brukte str 50 i 7 uker.

Ble født 3 dager over termin, men var bare 47 cm lang! ;o)

Skrevet

Nr. 2 gikk også rett over i 62. Hun var 52 cm og 4106 gram. Nr. 1 brukte 50 og 56 i vel en måned, dersom jeg ikke husker helt feil. Hun var 50 cm og 3600 gram.

Skrevet

snuppa mi er 8 uker og bruker fortsatt str 50, var bare 2590g og 47cm da hun ble født da.. Men noe er blitt for lite, mens annet fortsatt er for stort....str 50 er ikke alltid det samme har vi merka...

Skrevet

hvor stor er din lille da?;)

 

min var 3500 da han ble født.. da han var 5 uker var han 5.5 kg..;) nå er han 6 uker. han bruker str 62 nå han. får plass i 56 og men da er det akkura tpå grensen...;) har en stor, rund og god liten gutt.;)

Skrevet

Snuppa var 50 lang og 3750 g da hun ble født :)

Hun brukte 50 i hvertfall 2 mnd, litt lenger ennd et også tror jeg.

Skrevet

50?

Hmmm... Ikke lengre enn et par uker tror jeg...

Nå er han 4 mnd og bruker alt fra 62-80!

Stor forskjell på størrelser rundt omkring ja...

Skrevet

Vår "lille" var 52cm og 4250g, men brukte 50 i 2-3 uker. Brukte bodyer lengst, da hun var kort i kroppen og lang i bena :)

Skrevet

6-7uker, og hun var ei helt gjennomsnittelig jente på 50cm og 3500g ved fødsel.

Skrevet

La vel nettopp vekk dei siste plagga i str 50:-)

Jenta mi blir snart 6mnd, hehe..

Skrevet

En uke så var det for smått her.

Skrevet

Mange uker.

lillegutt ble født for tidlig, så brukte klær i 50 også da de var litt for store.

Skrevet

Ingen av våre kom noen gang inn i 50. De 7 eldste begynte rett på 56, og minsten begynte rett på 62.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...