Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Skal ha meg ny vogn og har etter mye om og men endelig funnet ut at jeg skal ha GT Safari Swing..-tror jeg.. Hva synes dere om denne fargekombinasjonen? http://www.mamut.net/barnevogna/ Er så usikker på hva jeg synes om utseende på vogna skjønner dere, men alt ialt så er det jo komfort og sikkerhet som er viktigst!
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2008 Synes dere? FIkk tilbakemelding om at den så dyster og "utlånsvogn" fra noen jeg kjenner nemlig. hehe.. Kjipt å ha en vogn som ser ut som det liksom..
Mor&barn Skrevet 19. juni 2008 #5 Skrevet 19. juni 2008 åh det er no sånnt jeg vil ha og. Syntes den var fin
camosilla Skrevet 19. juni 2008 #6 Skrevet 19. juni 2008 Syns den er fin jeg! kjekkt med regntrekk som er innebygd også store å fine hjul.
pablo Skrevet 21. juni 2008 #7 Skrevet 21. juni 2008 oj oj så fin!!!Likte den kjempe godt. Er den lilla? Noen som vet om denne er god? Liggestilling er viktig...vurderer egentlig city cross da. dette er jo en helt annen
Poteto Skrevet 21. juni 2008 #8 Skrevet 21. juni 2008 eg sysn ikke den er fine... men er ikke nett stygg heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå