OhBaby! Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 her er vi masse slitere,prøver osv.. som har ekte historier.. så får enkelte holde på å lyve oss rett opp i øynene med sine "historier"..
cathy 2 på under 1 år Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 hææææ??? er det folk her inne som gjør det? ekkelt da, du tror du snakker med noen som har litt peiling men så er det bare tull? uff, håper det blir slutt på det.
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Er det den " redd han er utro, skal gifte oss på lørdag" historien du sikter til??? Den tror jeg nemmlig bare er oppspinn....
OhBaby! Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2008 jeg vil liksom ikke tro at folk lyger om sånt.. men ser jo ut til at folk har null skrupler,lurar på om det kun er for å få oppmerksomhet jeg.. er selvfølgelig det.. så kan vi ikke snakke om noe kjekkere da?! hvor skal dere folkens på ferie og sånt? :) jeg er driiitlei etter tre dager med regn i stavanger allefall,og vil ha soools,oool soool
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #5 Skrevet 19. juni 2008 Bor i haugesund å her er ikke akkurat vært så veldig mye bedre.....Ikke har vi planer om syden tur heller, så håper verkeligen at været bedrer seg utover sommeren;) Men skal til sverge da så kanskje det er mere sol der;)
OhBaby! Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. juni 2008 ja,vi skla ha vår første hele sommer her i byen,så det bør bedre seg! vist ikke må jeg jo ta solarium igjen snart! :) men får bare kose oss inne da,med levende lys,te og noe godt til og så er jo dataen god å ha. alle fall nå når jeg er hjemme alene.
Jente 08 :) + to gutter 12 :) Skrevet 19. juni 2008 #7 Skrevet 19. juni 2008 God ide å snakke om noe annet!! Vi skal to uker til Malta!! Gleder meg sååå massse!!! Blir godt å komme vekk fra dette Bergensværet..
OhBaby! Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 19. juni 2008 åååh,malta hørtes bra ut da!!! vi skal bare på noen små helgeturer i sommer,amsterdam og sånt. har ikke plan om lang utenlandstur for i mars,da blir det cuba! og jeg ikke er megagravid da..hehe
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #9 Skrevet 19. juni 2008 misunelig på deg som skal til malta ja;) konne godt tenkt meg en syden tur selv jeg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå