LisaColli Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 det er reunion for barneskolen, 10 år siden vi gikk ut. det er leid en uteplass, og det koster 350,- kr pr hode. blir tapas. synes det er litt dyrt jeg da, det er jo 80 stk som er invitert. og så må man jo betale for drikken der, og det er jo dyrt for alkohol på byen. vi har det trangt økonomisk for tiden, hvis ikke hadde det ikke vært noe problem da...
mamman til to gutter Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 For mat og leie av utestedet syns jeg ikke det var dyrt. Det koster å spise ute...
Aylinah Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Nei,det vil jeg ikke si Men,om du har det trangt som du sier,så blir jo prisen uansett stiv Samboern min var ifjor,og de ga 500. Jeg har ikke hørt noe om det enda,men blir sikkert det samme her.
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 Syntes i grunn det var en helt grei pris jeg da... Syntes det burde inkludere velkomstdrink / drikke til maten da vel og merke..
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #5 Skrevet 19. juni 2008 Synes ikke det var dyrt når det er mat inkl. nei.
Kosel Skrevet 19. juni 2008 #6 Skrevet 19. juni 2008 Jeg planla reunion som vi hadde i våres. Vi gav 250,- per stk. Leie av lokale og mat inkl. Men da leide vi et type grendehus og lagde maten selv. _Taco. is og jordbær til dessert pluss en marsipankake og litt snacks. Kun halvparten som kom så om vi hadde bestilt tapas som i utgangspunkte var planen hadde vi måtte gått opp i pris fordi mange meldte forfall. Syntes ikke 350,- bvar ille!
* 5 om dagen * Skrevet 19. juni 2008 #7 Skrevet 19. juni 2008 da må det være dyr leie av lokalet osv.... vi planlegger hemmlig fest for min bror nå(30 år) leier ferja, min far har kjørt i alle år,så han kjører gratis, men må betale drifstoff.levende musikk, der 2 stk spiller, og vi skal holde reker med alt tilbehør.dette beregner vi 200 per pers.... det er jo ikke dyrt med 350 heller, men skjønner ikke at det kan koste så mye egentlig...
blåbæret Skrevet 19. juni 2008 #8 Skrevet 19. juni 2008 Nei det var ikke dyrt, ting koster. Du kan jo stå for planleggingen selv hvis du er redd noen blir rike av å arrangere reunion. Selv har vi ikke hatt det for ingen gidder... Vær glad noen gidder og kos deg på fest, blir billigere enn en bytur og sikkert morsommere også :0)
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #11 Skrevet 19. juni 2008 nei...var vel de det kosta for oss også, de leie et lokale og så fikk vi middag og velkomstdrink ( de hadde huska på alkofritt også siden de viste noen var avhods, og noen var gravide ;-)
prebs Skrevet 19. juni 2008 #12 Skrevet 19. juni 2008 Synes ikke det var dyrt. Vi betalte 400 kroner for velkomstdrink og middag. I tillegg betalte vi selvfølgelig drinkene etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå