selma07 og engel Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 og mannen min hadde invitert en kompis til fotballkamp.... men en ren forglemmelse det da... Idag kom jeg hjem til snuppa i kjole og smykke, jeg fikk nye øredobber og rød rose, middag og kake:o) Fine mannen min!! (Igår var han ikke like fin, da vi krangla hele dagen.. ) I kveld skal vi bare kose oss, og det gleder jeg meg til:o) Og imorgen er det siste arbeidsdag før ferien!! Jippi!!! Lillesnupp sin ankel er like hoven idag som igår... Vet ikke om jeg fortalte at hun hadde fått betennelse i ankelen pga langvarig virusinfeksjon.. Vi skal på kontroll imrg tidlig! Ha en fin kveld alle sammen:o)
frøydis m/ 4 Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Gratulerer med dagen! Håper dere får en koselig kveld. Jeg har glemt mange av våre bryllupsdager jeg..... Håper lillesnupp snart er frisk igjen. godt at dere får en kontroll i morgen.
phantomet Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Gratulerer med bryllupsdagen! Om man glemmer slikt, er det jo greit at man gjør en innsats for å rette det opp...Noe tydeligvis mannen din har skjønt! *smiler* Ha en flott kveld med masse kos! Så bra at Lillesnupp får sjekket foten sin igjen imorgen.
Maud Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 Gratulerer med dagen! Det er sikkert flere bryllupsdager som blir glemt helt etter hvert, men den første kan man jo i hvert fall huske. Særlig dagen etter en krangledag er det godt å huske på hvorfor man falt for hverandre og det som er fint i forholdet. Bra at jenta di sin ankel blir sjekket i morgen.
Plutseliten :) Skrevet 19. juni 2008 #5 Skrevet 19. juni 2008 Gratulerer med bryllupsdagen! Håper dere har en koselig kveld. Lykke til med datteren din i morgen
coscos Skrevet 19. juni 2008 #6 Skrevet 19. juni 2008 Gratulerer med bryllupsdagen! Det er et par dager i året som jeg har sagt til mannen min at er dager han skal huske, og bryllupsdagen er en av dem :-) Så hyggelig gjort av mannen din å ordne slik i stand. Vi pleier (har bare vært gift i fire år, da) å gå ut å spise på bryllupsdagen, ellers så har mannen min kjøpt blomster, og det synes jeg er veldig hyggelig, ikke så ofte han gjør det. Godt å høre at dere skal på kontroll med lillesnupp i morgen. Greit å få sjekket opp slike ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå