Gå til innhold

Er det bare jeg som....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...føler jeg har glemt alt fra forrige "babytid"??

Har en gutt som blir 3 år i september så det er jo ikke akkurat veldig lenge siden han var baby. Men føler jeg har glemt alt.. alt fra mating/amming, bading, hvor mye/lite klær h*n skal ha på seg, soving, osv.... Også husker jeg så og si ingenting fra forrige fødsel, men blir vel til at husken kommer tilbake når det setter igang...

Tilogmed det å holde lille nurket blir "vanskelig":) Det kommer vel av seg selv med en gang h*n er her, men kjenner jeg "gruer" meg litt!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så det er bare meg:)......

Skrevet

Hehe. Er sikkert ikke bare deg:-) Jeg har ikke baby fra før, men min søster har tre og husker ikke en gang hvordan de så ut som spedbarn.

Skrevet

Hadde akkurat på samme måten, og har. Fikk 2.mann i januar, og en fra før av som nettopp ble 2 år. Følte jeg hadde glemt alt, men det kom etter hvert når situasjonen er der.

Jeg tenkte kanskje det var for at jeg hadde en fra før som fortsatt var i en veldig utvikling av språk++.

Skrevet

Du sier no der ja. Gruer meg ja, men det kommer nok når du har ungen i armene. Vet bare fra den 1. så kom jo alt av seg selv etterhvert. Bare det å holde sin egen unge er enklere enn å holde andres unger. Føler meg klønete da.

Skrevet

Faktisk så føler jeg akkurat det samme selv om jenta mi bare er snart 15 mnd og det ikke er lenge sia ho var liten (veldig liten 2160 da ho ble fødd). Blir forhåpentligvis litt mer klar når vi kan begynne å ta fram vogga og babyklærne og heldigvis blir man jo sikkert klar når babyen plutselig er her. Trøster meg med at jeg hvertfall vet mer enn før 1. mann blei fødd.

Skrevet

Har det helt på samme måte som deg. Har selv ei jente på 3 år og har liksom glemt alt! Har mer enn en gang fått små panikk, "hvordan skal jeg klare å passe på en baby? Husker jo ingenting!!"

Gjør regne med/ håper på at det kommer fort tilbake. Vi må bare tenke på at vi har klart det en gang før, hvorfor i all verden skal vi ikke klare det igjen?!

Skrevet

Bare 21 mnd siden sist jeg hadde nyfødt her, så det er jo enda verre at jeg føler det sånn. I tillegg føler jeg at jeg husker lite fra graviditeten sist også. Men jeg satser på at det meste sitter i fingrene når nurket endelig kommer.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...