mariemommy Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Fikk min angelsound doppler i posten idag, men finner ikke noe hjertelyd. Hører min egen hvis jeg holder den over mitt hjerte, men nede i magen er det stille.... Er 14+4 så burde jo hørt noe... er det noen som har erfaring med denne??? Uff, ble litt bekymret nå..... Var en av grunnene til at jeg var i tvil om å kjøpe den, i tilfelle jeg fikk unødvendige bekymringer hvis ikke vi fant hjertelyden
Christina32 Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Jeg har denne. klarte å finne lyd litt før deg. Bruk masse glidekrem eller olje eller bare en bodylotion for å få klarest lyd. Jeg fant hjertelyd til foster langt langt nede. Rett over skambenet og rundt der måtte jeg lete for å finne det. Og noen ganger var den langt ute på siden. Så let litt og hvis du ikke finner den så vent noen dager og prøv igjen. Men du må nok lete lengre nede end du tror, ihvertfall måtte jeg. Lykke til
mariemommy Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2008 Får bare prøve igjen i helgen. Er litt skeptisk til å bruke den for mye, letet jo i flere minutt igår... Syns det er så forskjellige svar på om det er farlig å bruke den el ikke. Tusen takk for svar ihvertfall!!! Gleder meg til å høre
mama73 m/tre søte små Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 Hei! Har selv angel sound, og tror nok ikke det er den kraftigste typen doppler. Hørte hjertelyd hos legen første gang da jeg var 10+4, men var ikke antydning til å høre noe på angel sounden den dagen. Tror jeg hørte for første gang da jeg var ca like langt som du er nå, men veldig svakt, og som hun sier over her, langt nede.. Jeg brukte bodylotion for å få den til å skli lettere. Har en venninne som er tre uker lenger på vei enn meg, og hun hørte hjertelyd på sin angel sound for første gang i uke 28;-) hehe. Nå skal det sies at hun da hadde gått noen uker uten å prøve (etter hun begynte å kjenne spark), men det var først da jeg hjalp henne at hun forstod hvordan hun skulle gjøre det. Ha på krem, ha doppleren langt nede og ta små sklibevegelser med doppleren. Gjør du det riktig hører du sikkert noe om noen dager tenker jeg:-) Lykke til!
babygullz <3 vilde Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 Har du brukt gele? jeg brukte ikke gele den første gangen og hrte ingenting og ble dritnervøs, og skuffa over kjøpet..men så skulle man jo bruke gel da, og da funka den gitt! Du må nok bare lete litt så finner du den til slutt ska du se:) Jeg er i uke 26 nå og må fortsatt lete med angelsounden..mens legens doppler finner hjertelyden med en gang.. lykke til;)
mariemommy Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. juni 2008 Fant den i helgen herlig følelse. Masse olje gjorde susen!! Takk for råd og tips!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå