Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 http://www.barnimagen.com/forum/thread/138047977
♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Om så er,så er det sikkert greiere å ikke gi vedkommende så mye oppmerksomhet.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Lar henne være jeg... Synes bare det var litt vel mye drama i både innlegg og profil. Dessuten er profilen opprettet i dag... Men man kan jo aldri vite. HI
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 "Vi har alltid hatt et sunt og kjærlig ekteskap, i hvert fall etter min oppfatning." Men de skal gifte seg nå på lørdag? Det er nok endel som kaller seg kjærester selv om de er gift, men jeg tror ikke mange kaller forholdet for et ekteskap uten at de er gift. Jeg tror nok dette er Ella Bella, ja! Hele innlegget stinker! Ikke bare er hun frekk som lyver sånn, men hun er dum også som ikke klarer å holde oversikten over det hun sier! Ikke rart hun kaller seg "Mirakelspiren!" Ha ha.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #5 Skrevet 19. juni 2008 Synes ikke BIM er blitt det samme etter Ella Bella var innom. Før så jeg på dette som en kjempe plass hvor man kunne dele ting, og spørre om det man lurte på, å få skikkelige svar. Om man hadde det "tungt" å hadde behov for å få ut litt sinne/fustrasjon o.l, så fikk var det alltid noen som sa noen oppmuntrende ord og ga råd. Men etter ella bella er alt blitt andreledes... Er litt skuffa egentlig...
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #6 Skrevet 19. juni 2008 Jeg synes synd på alle de som går fem på denne historien og sier de føler med henne. Det er pga sånne mennesker at enkelte ikke tror på andre igjen, sånn som skjedde med han lille Mikael som døde etter fødselen. Jeg tror mennesker som skriver sånt ikke har det helt godt med seg selv, og virker syke etter oppmerksomhet og sympati fra andre.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #7 Skrevet 19. juni 2008 Tror nok bare du må venne deg til det.. Inne på Din Baby skjer slik hele tiden... Man må nesten bare være litt selektig i hva man velger å tro på av ymse historier. Men finnes nok mer seriøse plasser enn Bim/Dib ja.. HI
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #8 Skrevet 19. juni 2008 er ikke mye inne på bim, holder til på dib, men herregud da.. så mange forsøk å alt på å bli gravid på så få år? går det an? eller.. var bare rett innom for å se hvem denne ella bella var, fikk og med meg det forige innlegget hennes, å vil si dei to er like flinke til å sette ting på spissen..
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #9 Skrevet 19. juni 2008 Mannen er SELVSAGT lege! Litt rart at hun veksler mellom å snakke om ekteskapet sitt, si de er kjærester OG at de skal gifte seg nå på lørdag. Jeg lurte på når Ella Bella skulle dukke opp igjen.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #10 Skrevet 19. juni 2008 jeg kunne ikke dy meg denne gangen, måtte sende henne en PM!! Satan for en syk dame... bør virkelig oppsøke psykolog!
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #12 Skrevet 19. juni 2008 Spurte bare hva hun egentlig fikk ut av å sitte her inne å poste det ene falske innlegget etter det andre. Om hun hadde vurdert å tatt kontakt med en psykolog....
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #13 Skrevet 19. juni 2008 Og hun her er også fra Bergen, sånn som Ella Bella og Lisa Rosa var. Så på profilen hennes at hun også lurer på fostervannsprøven "Meg og min kjære har valgt å vente med å fortelle noen om graviditeten før vi får svaret på fostervannsprøven." Dere husker kanskje at Lisa Rosas lege ringte henne og ba henne ta fostervannsprøve? Hun ble dessverre avslørt før vi kom til det kapittelet, men det blir sikkert noen komplikasjoner med fostervannsprøven nå sånn at vi får vite fortsettelsen. Synes nesten det burde vært meldt fra til moderator om denne personen.Det er mange her inne som sliter med spontanaborter o.l. og det er ikke morsomt at andre lyver om sånt. Bare les profilen hennes: Mirakelspiren Jeg er en kvinne født i 1978 fra Bergen -------------------------------------------------------------------------------- Heisann. Jeg venter en liten "mirakelbaby". Etter fire år med prøving, tre spontanaborter, en dødfødsel og seks prøverørsforsøk, er jeg nå gravid. Hittil har jeg har vært veldig syk, og slitt med flere plager. At jeg er nå er i uke 20 er for meg et mirakel, og noe jeg er utrolig takknemlig over. Men jeg har hele tiden en konstant frykt for å miste den lille i magen. Jeg har tatt en fostervannsprøve for å finne ut om den lille er helt frisk, og får snart svaret. Er utrolig engstelig. Meg og min kjære har valgt å vente med å fortelle noen om graviditeten før vi får svaret på fostervannsprøven. Ellers så nyter vi livet som forlovet, og skal gifte oss 21. juni. Det er ikke helt ideelt å gifte seg med en liten kul på magen, men bryllupet har vært planlagt så lenge nå. Jeg gleder meg masse til gifte meg, men jeg har vært sammen med min kjære i nesten seks år så tror ikke det blir noe særlig forskjell. Jeg jobber som lærer for åttendeklasse her ved en ungdomskole i Bergen. Jeg har vært sykemeldt siden jeg var i uke tre, grunnet mye sykdom. Men jeg må si at jeg synes jeg har verdens beste jobb. Tja, det var vel hele halve livshistorien min vel. :-)
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #14 Skrevet 19. juni 2008 Jeg synes også hun burde ha blitt meldt til moderator. Hun har jo tydeligvis ikke tenkt å gi seg med det første...
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #15 Skrevet 19. juni 2008 Tid skal denne heksejakten slutte?! Ikke alle er falske..
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #17 Skrevet 19. juni 2008 Tipper at 18:56 er skrevet av Mirakelspiren. Alle andre skjønner at det her er tull nå.
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #18 Skrevet 19. juni 2008 Syns at det er tist at noen faktisk gidder å plannlegge et slikt trist innlegg!!!! Førset gangen jeg leste det innlegget så tenkte jeg; stakkar dame og for en idiot av en mann some er utro mot sin gravide kjæreste som han faktisk snart skal gifte seg med! Men finner historien mindre og mindre troverdig. De som legger ut slike tulleinnlegg bør tenke som om et par ganger. tenk på alle dem som faktisk har en mann som er utro mot dem mens de er gravide, men som etter slike innlegg som dette blir funnet utroverdige pga av slike personer som ella bella karamella.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #19 Skrevet 19. juni 2008 Jeg stusset også da jeg leste innlegget og profilen, mye som minner om ella bella og skrivemåten er heeelt lik. Men man vil jo ikke være den første til å kritisere inne på skravle...., men tror nok dette også er baaare tull.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #20 Skrevet 19. juni 2008 Er i uke 20, skal gifte seg på lørdag med kul på magen og ingen har fått vite det endå, er familie og venner stokk dum og blind??? når en av våres nærmeste begynner å få kul på magen legger man ikke merke til det???
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #22 Skrevet 19. juni 2008 Typisk for Ella Bella er at hun er fryktelig opptatt av seg selv og er en skikkelig dramaqueen. Det er synd på henne. Hun har veldig behov for oppmerksomhet og har en slags schizofreni over seg. Men hvis hun får det ut her på BIM og ikke tar det ut over de rundt seg, er vel det bra? Jeg er redd hun er alene, har dårlig selvtillitt, selvfølelse osv. og at hun koser seg med å leve et annet liv her inne. Eller så har hun det bare gøy og elsker reaksjonene hun får. Men jeg er enig i at BIM er blitt mindre attraktivt pga. henne.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #23 Skrevet 19. juni 2008 historien hennes er sånnt man ser på film.. latterlig. om det skulle være sannt, så tror jeg nok en legemann ville være smart nok til å slette sms og anropslogg, og værtfall ikke lagre en evt. elsker på telefonlista, noe så dumt...
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #24 Skrevet 19. juni 2008 I innlegget står det at hun har hatt en godt og kjærlig ekteskap, men skal hun ikke gifte seg da?
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #25 Skrevet 19. juni 2008 Er det hun som er "treengler:):)" inne på 3. tri også da kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå