Gjest Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Jeg skal kjøpe stellebord på IKEA, sannsynligvis av typen Hemnes. Samtidig skal jeg kjøpe nye fronter til baderomsinnredningen, også de hvite. Nå lurer jeg litt på hva de mener med "hvitt" på IKEA? Er det S0502Y, altså bomull (tidligere eggehvit, altså det som alle ferdigmalte dører, vinduer, lister kommer i), eller er det _hvitt_, som i en ren, hvit base? Det er litt viktig for meg å finne ut av det FØR jeg begynner å male dører og vinduer på badet i enten hvitt eller S0502Y. Kan dere som har div møbler/stellebord eller dørfronter fra IKEA prøve å gi meg et godt svar på dette?
Jente 08 :) + to gutter 12 :) Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 kan egentlig ikke gi deg et godt svar på det, men kan si det at jeg kjøpte et skap og en "reol" til å ha i gangen. Begge fra ikea, og begge hvit, men ikke samme merke.. Når de var satt opp viste det seg at det var to forskjellige hvit farge, litt irriterende når de skulle stå ved siden av hverandre.. Så ville nesten ha ventet til du fikk sett hvilken farge det var før du maler.. Men må og legge til at tror bare det er jeg som ser forskjell siden jeg vet det.. Sambo så det ikke før jeg viste han det..
Herkules Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Du får ta med deg en fargeprøve til ikea da? jeg er ikke sikker men jeg vet ikea opererer med mye rart og at det ikke skulle forundre meg om det er forskjell fr a et ikea produkt til et annet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå