ainapost Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Hei alle sammen! Deilig å komme over hit! Føler meg veldig klar for å ta fatt på siste trimester. Venter jente nr 3, så jeg vet godt hva jeg går til;) Gleder meg til å bli bedre kjent med dere her inne!
Mamacita og Sebastian:) Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Velkommen:) Er ikke det deilig å være på siste etape?
ainapost Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2008 Tusen takk! Det er veldig veldig deilig å være i gang med den siste etappen. Formen er heldigvis god! Morsom termin du har:) Min er 12.09.08. Formen din bra? Venter du nr 1?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå