Gå til innhold

rfsu glidekrem og prøver..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man bruke vannbasert glidekrem når man prøver å bli gravid?

Kan dette minske muligheten?

Håper noen kan svare!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp.. Fikk anbefalt å bruke glidekrem under prøvinga (var bare et kjerringråd da..) men det hjalp og jeg ble gravid!

Skrevet

Jeg er blitt fortalt motsatt, altså at en bør unngå glidemiddel, da det gjør det litt mer tungvint for spermiene "å ta seg frem". Men er det ikke problemer med sædkvaliteten, skulle det kanskje ikke ha så mye å si.

Skrevet

brukte du rfsu glid da?

Skrevet

Bruk rapsolje. Glidekrem er ikke anbefalt!

Skrevet

Jeg brukte rfsu glid ja.. :-) Mye rart man hører. Og jeg fikk høre motsatt av deg nemlig at det var lettere for spemiene å trenge igjennom når det var glatt og fuktig der. At glidemiddelet gjorde det ekstra "glatt".

Gravid har jeg i alle fall blitt! ;-)

Lykke til uansett! :-)

Skrevet

flere synspunkter/erfaringer??

Skrevet

Hei! :)

Det finnes en glidekrem som heter pre-seed. Den skal være lage et godt miljø for svømmerne, og anbefales for prøvere.

Skrevet

takk for svar. har hørt om denne glidekremen, men nå er det slik at vi allerede har brukt rfsu Glid i denne syklusen og lurer på om dette har noe å si på muligheten for å bli gravid..

Skrevet

Tja, det får du nok svar på snart;-) Men har du ikke allerede fått svar på det i tråden?

Skrevet

j vil gjerne høre forskjellige synspunkter fordi det strides blant de lærde ang dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...