Icerus Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Er litt skravlesyk, så jeg tenkte å sjekke "tempen" hos dere andre med ikm i uke 27. Hadde sex på søndag, og har vært bortreist siden. Håper at el ikke kommer før på fredag, da jeg endelig reiser hjem igjen... Men kjenner at noe er på gang, og fikk utslag på el testen, selv om den ikke var positiv enda.. Dvs den var ikke like sterk som kontrollstreken. Noen andre som vil dele ståa? Jeg har ikm på lørdagen. Husker ikke hvilken dato det er...
Vannmann35 Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Jeg har ikm 1. juni. Forige mens var 31. mai (første dag). I følge el-testen jeg tok på Babyverden, så hadde jeg el ca 12. juni. Vi hadde sex 6 juni + en gang til noen dager senere - så veldig usikker på utfallet... Er i alle fall spent.
påtjukken Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 ikm 30 juni her:) tror eg iallefall:) sist mens var den første siden oktober pga den j.... p-sprøyta.. men satser no på at det er i orden no:) hadde el i helga så blir spennende å se om det klaffet:)
Gjest Tina-Mari Skrevet 19. juni 2008 #5 Skrevet 19. juni 2008 Ikm er for meg 2 Juli. Har stabil syklus, pluss minus en dag.. Tror jeg hadde el her en gang..forrige uke? Helga?? Har hatt masse sex, så jeg håper det sitter... Kun 4 dager denne syklusen vi ikke har hekket... Må da være bra!
Lillevenn33 Skrevet 19. juni 2008 #6 Skrevet 19. juni 2008 Jeg fikk EL på søndag og i dag ble jeg plutselig ganske kvalm....Er det noe på gang? IKM 30. juni. Spennende!!
påtjukken Skrevet 19. juni 2008 #7 Skrevet 19. juni 2008 spennende dette ja.. kor tidlig kan en kjenne symptomer? eg merka ikkje at eg var gravid før i uke 7 sist så...
Gizom81 Skrevet 19. juni 2008 #8 Skrevet 19. juni 2008 Håper el testen slår ut i kveld eller i morgen det bør den i følge min syklus... IKM 5 juni, tror det er fredagen, hadde vært så bra hvis den slo ut. Har hoppet i halmen annahver dag denne uka og fortsetter sånn noen dager til. Strekene på eltesten har vært litt rare egentlig, de to siste har strekene vært halve, hvis t-streken var sterk var resten av c-streken sterk... stussa litt over det resultatet kan en si... noen som har opplevd lignende?
Icerus Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 19. juni 2008 Action - er usikker på når en kan føle symptomer.. Men noen mener at de har kunnet kjenne det allerede noen dager etter befruktning. Så ingenting er umulig. Men de fleste tror jeg ikke kjenner noe etter 4 dager.. Blir spennende å teste da.. har ikke fått positiv el-test enda, men har ikke mulighet til å "hekke" før i morgen så håper at den er negativ...
malla85 Skrevet 19. juni 2008 #10 Skrevet 19. juni 2008 Hei, har ikm uke 27 jeg også!!! Har el nu. så da blir det action og har vært vært det de siste dagene også Så nå håper jeg at de neste ukene går fort og at tanta holder seg langt unna!!!
Sgt sweetie prøver på en til.. Skrevet 19. juni 2008 #11 Skrevet 19. juni 2008 Vi hadde sex på søndag, el på tirsdag og da hadde vi sex. Merker godt at jeg har el, får sterke smerter. Strekk i livmora dagen etter el og øm som om det er innvendig blåmerke i dag, dunker liksom... Har ikm tirsdag 2 juli (litt usikker på dato da) Lenge å vente nå....
Gizom81 Skrevet 20. juni 2008 #12 Skrevet 20. juni 2008 El- testen ble tydeligere i dag igjen, og har skikeklige eggløsnings smerter, så da håper jeg den slår ut fullt i morgen!!
Gizom81 Skrevet 20. juni 2008 #13 Skrevet 20. juni 2008 Hvor i landet er dere fra da? Selv er jeg bosatt i sande utenfor drammen, men jobber i oslo.
Gjest Tina-Mari Skrevet 20. juni 2008 #16 Skrevet 20. juni 2008 I følge lista over el på tips innlegget så er jeg 4 dager over el, ikm er 2 juli. Mannen min bemerket noe finurlig i sta...jeg satt ubevisst og strøyk meg selv over magen...opp og ned... Men jeg kjenner ikke noe. Jeg tester på ikm dagen om ikke tanta er kommet...12 dager igjen..
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 21. juni 2008 #17 Skrevet 21. juni 2008 Hei hei alle spente! Jeg tror jeg hadde el mellom mandag og onsdag,(også ifølge babyverden sin el-kalkulator), hadde antydning til el-slim på mandag. Eller, det kunne se sånn ut iallefall + at jeg hadde stikkinger i magen også disse dagene. Vi hadde sex på søndag, og har dessverre ikke hatt tid resten av uka, men men... Kan jo klaffe fordet! Har prøvd å teste etter el med donna saliva fertilitetsmonitor, men den har ikke slått ut, så jeg vet nå ikke jeg da... Om det er donna som ikke virker eller om jeg ikke har hatt el denne perioden.. Men det som er litt rart, og som gjør meg litt spent er at jeg fortsatt har tendenser til stikking og ømhet i magen selv om el-perioden skal være over. Må nok dessverre bare vente å se... Og så skal vi ha mye flaks også da, hvis det klaffer i første pp!!
malla85 Skrevet 22. juni 2008 #18 Skrevet 22. juni 2008 ja nå er det bare litt over en uke til ikm. Flere enn meg som er kjempespent?! Har prøvd i et halvt år og kjenner at jeg begynner å bli lei all prøvinga og skuffelsene når jeg får mensen. Nesten så jeg har lyst å gi opp hele greia. Men så er jeg ikke den mest tålmodige personen heller.
Icerus Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #19 Skrevet 23. juni 2008 Holdt på ca 1/2 år vi og.. Begynner å bli lei av å høre at alle andre har bolle i ovnen.. Men holder ut foreløpig. Jegh skal ha TR ca 5 juli. Så det er nå nedtelling til IKM med 12 dager igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå