Gravidsmurf :) Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 jeg lurte på om det er dyrt å få heklet en dåpskjole til 800,- + garn til 400,-?? bare lyst til å høre, er litt usikker på om det er dyrt eller ikke.. håper på svar
Tante Bassa Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Det hadde jeg gladelig betalt for en heklet dåpskjole. Synes ikke det hørtes mye med 1200 kr.
♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Det er absolutt IKKE dyrt!! Jeg har sett de til både 2 og 3 TUSEN... Og om du visste hvor mye arbeid det er,så hadde du gladelig betalt det =) Jeg har selv heklet dåpskjole til min sønn,men også en svigerinne som hekler dagen lang
Gravidsmurf :) Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2008 oj..såpass.. ja hekler litt selv, men det er bare enkle ting... og synes heklet dåpskjole er veldig fint..så hadde lyst på det.. da tror jeg gledelig gjør det:) takk takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå