Gå til innhold

novbaby


mamma til Rinde,Luna og Storm

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan går det med deg?

=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heihei. var hos legen og tok prøve,hadde høy crp.dårligere i formen idag,og brystet er det samme,pumpet ut masse slim :\ legen sa det var bra da.så det er bare å fortsette på antibiotikaen..takker

Skrevet

huff..høres skikkelig utrivelig ut..

Håper du får tømt ut f*n skapet;)

 

fikk du noen videre plan for hva som skal skje? tenker på oppfølging og slikt..

Skrevet

huff ja,det kommer nå ut :) nei eneste hun sa var at jeg måtte fortsette på antibiotika..så da håper jeg på bedring og at jeg ikke blir liggende lenge.. har du hatt b betennelse? varte det lenge ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...