mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 hvordan går det med deg? =)
EierIkkeFantasi Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 heihei. var hos legen og tok prøve,hadde høy crp.dårligere i formen idag,og brystet er det samme,pumpet ut masse slim :\ legen sa det var bra da.så det er bare å fortsette på antibiotikaen..takker
mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2008 huff..høres skikkelig utrivelig ut.. Håper du får tømt ut f*n skapet;) fikk du noen videre plan for hva som skal skje? tenker på oppfølging og slikt..
EierIkkeFantasi Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 huff ja,det kommer nå ut nei eneste hun sa var at jeg måtte fortsette på antibiotika..så da håper jeg på bedring og at jeg ikke blir liggende lenge.. har du hatt b betennelse? varte det lenge ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå