Gå til innhold

Fredag 20. juni - 35 uker - da kommer lillepia vår!


sommerbarn_juli08

Anbefalte innlegg

Da er det bestemt at det blir keisersnitt i morgen, 5 uker før termin!

 

Jeg har nå vært til observasjon på UNN Tromsø siden jeg var 31+5 pga. høyt blodtrykk og etterhvert stigende verdi på protein! Legene vil ikke satse på at dette utvikler seg til alvorlig svangerskapsforgifning så derfor velger de å ta henne ut nå! Øvrige prøver, blodprøver, CTG, tilvekst og blodgjennomstrømming er helt fine! Selv har jeg heller ikke merket noe til svangerskapsforgiftningen....

 

Hadde hun ligget med hodet ned hadde jeg blitt satt i gang, men pga. seteleie kan de ikke sette meg i gang så det må bli keisersnitt!

 

Tror ikke at det er gått opp for meg at i morgen er jeg mamma :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, så spennende!! Gleder meg på dine vegne og at du snart kan "slippe ut" fra UNN... Regner med det var deg jeg lå på rom sammen med fra mandag til tirsdag.

Hos meg har slimproppen nå gått og jeg venter bare på at de ordentlige riene skal sette i gang. Har hatt regelmessige murringer/stikkinger/smerter natt til i går og natt til i dag, men de har roet seg på morgenen/ ut på dagen. Håper det setter i gang ordentlig snart, for nå begynner jeg å bli klar for å møte jenta mi :-) Skal til jordmor i morgen, så får vi se hva blodtrykket mitt nå er på. Har prøvd så godt jeg kan å ta det med ro hjemme...

 

Lykke til med keisersnittet i morgen! Du blir vel liggende på nyfødt intensiv, så det er vel slettes ikke sikkert vi møtes i tilfelle jeg skulle være så heldig å føde snart :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det var vi som delte rom :-)

Har i dag vært på omvisning på nyfødt intensiv! Hun havner vel der umiddelbart etter keisersnittet så blir det vel vurdert om hun må være der eller kan overføres til barsel samme dag!

 

Lykke til videre til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i morgen.. Er også på Unn til observasjon pga blodtrykket! Så er spent videre på ka som skjer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til så mye. Jeg ble også igangsatt ca 5 uker før termin og fødte en frisk og velskapt gutt. Han hadde gulsot ellers var alt i orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...