Gå til innhold

Ang. barnetilsynsstønad...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan skal jeg få dokumentere at noen passer barnet mitt ? har tenkt at mamma skal passe ungen min, men jeg ordne noe papirer på det ??

Begynner på skole til høsten, hva trenger jeg med til nav da ??

 

Hilsen en med null erfaring.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da skriver hun hvor mye hun skal ha.

Hun bør også melde seg som hvit dagmamma, ellers så kan dere gå på en smell

Skrevet

Hvit dagmma ?? skal hun betale skatt av det hun får av meg ? det er snakk om at jeg skal betale henne rundt 5000,- i mnd..

 

Hvor får jeg tak i papirer på det, vet du det ?

Skrevet

Mamma passet datteren min da jeg gikk på skole. Var på nav å ordnet alt sammen. Det vi gjorde var at jeg tok med et skjema til mamma hvor hun signerte på hvor mye hun skulle få av meg i mnd. Så leverte jeg det tilbake til nav. Da trengte ikke mamma å melde seg som hvit dagmamma. Hun passet bare på at det stod på selvangivelse, så ja da måtte hun skatte av det. Papirer får du hos nav.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...