♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Noen som har opplevd eller vet om noen som har fått beskjed at fosteret har cyster på hjernen på ultralyd?
Gjest gründerjente Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Aldri hørt om, men hørtes ikke bra ut??
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2008 Er visstnok ganske vanlig. Tenkte kanskje at noen her inne hadde opplevd det eller visste om noen som hadde opplevd det...
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 Uff, det har jeg aldri hørt om, men hørtes ut som en forferdelig beskjed å få... Er det deg det gjelder? Isåfall sender jeg deg varme tanker og gode klemmer! Håper alt går fint:)
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. juni 2008 Nei, det er ikke meg. Bestevenninnen min...
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 19. juni 2008 #6 Skrevet 19. juni 2008 Har hørt om det. det kan "bare" være vannansamlinger, som blir borte før/noen ganger etter føselen. den lille kan være helt frisk likevel, bare cystene ikke opptar plassen til hjernen/eller at deler av hjernen mangler og det er store cyster plassert er i steden for hjernen, men slik du forteller så høres det ikke så dramatisk ut.
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 19. juni 2008 #7 Skrevet 19. juni 2008 Får sende tankene og klemmene videre til henne du da!
nicknavn Skrevet 19. juni 2008 #9 Skrevet 19. juni 2008 Min gutt hadde vanncyster på hjernen. Tidligere var det et tegn på Downs syndrom, men de har gått mye bort fra det, siden de aller fleste barna med vanncyster ikke feiler noe som helst når de ble født. Jeg fikk tilbud om forstervannsprøve, men takket nei til det. Hadde den innstillingen at om min gutt hadde Downs så ville ikke fostervannsprøve spilt noen rolle, fordi jeg ville ha han uansett og jeg mente at sjansen for at han feilet noe var så lite og jeg ville ikke tatt sjansen på spontanabort etter prøven. Jeg fikk mange UL under svangerskapet for de ville følge med på cystene. Han hadde cyster hele tiden og når han ble født feilet det han ikke noe. De sjekket hodet etter fødsel og cystene var borte. Litt rart at de ble borte så fort, fordi jeg hadde vært på UL kun et par dager før han ble født.
Birgittea Skrevet 29. juli 2018 #10 Skrevet 29. juli 2018 Jeg har nettopp også fått vite at fosteret hadde cyste i hjernen. Skal videre til sjekk til uken. Er veldig bekymret men håper det går over av seg selv. Har hørt det er vanlig hvertfall. Alt var bra ellers med barnet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå