Rita og rampetrollan! Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Det er slitsomt å gå å vente sånn... ingen mens å bare negative tester... er "bare" 5 dager siden IKM nå men er lei av å vente, VIL HA POSITIV TEST ELLER MENS NÅÅÅÅ *Snufs*
Rita og rampetrollan! Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 19. juni 2008 Etter jeg skreiv dette innlegget begynte jeg å tenke på de som prøver å prøver å prøver uten noe resultat. Så da synes jeg ikke synd på meg selv lenger:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå