Viktoria :) Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Bare lurer på om noen på 1.tri har vært kvalme og så kommet over det? Er så forferdelig kvalm og lurer fælt på om jeg må vente helt til uke 12-14 med å være ferdig med det...
Squirrel79 Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Jeg er i uke 8 og har foreløpig ikke vært kvalm i det hele tatt. Bare hatt menssmerte lignende symptomer og stikking i magen. Men begynner å føle meg mer trøtt nå om dagen, særlig når jeg kommer hjem fra jobb.
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Har vært kvalm siden uke 5, og er i midten av uke 8 nå... Det avtar litt, så det blir spennende å komme på jobb igjen i morgen og se hvordan det går.. off å off... Kommer enten til å bli dritkvalm, eller bli skamtrøtt! :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå