Gå til innhold

Noen som har kommet over kvalmen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på om noen på 1.tri har vært kvalme og så kommet over det? Er så forferdelig kvalm og lurer fælt på om jeg må vente helt til uke 12-14 med å være ferdig med det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 8 og har foreløpig ikke vært kvalm i det hele tatt. Bare hatt menssmerte lignende symptomer og stikking i magen. Men begynner å føle meg mer trøtt nå om dagen, særlig når jeg kommer hjem fra jobb.

Skrevet

Har vært kvalm siden uke 5, og er i midten av uke 8 nå... Det avtar litt, så det blir spennende å komme på jobb igjen i morgen og se hvordan det går.. off å off... Kommer enten til å bli dritkvalm, eller bli skamtrøtt! :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...