Gå til innhold

Eggløsningstester- hvordan fungerer de tro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når eggløsninga er over, blir strekene da svakere og svakere? Hadde bestilt tester, men de kom litt sent til at jeg rakk å teste i forkant.

Når jeg testet i dag (tror EL var i går) så var det en helt tydelig strek der, men svakere enn kontrollstreken. Hvordan tolker jeg dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

negativ.

teststreken skal visstnok være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken på el-tester.

mulig det er like før el eller like etter.

Skrevet

Da satser jeg på at det er like etter :-) Nokså sikker egentlig. Men tester i dagene som kommer for å være sikker.

Skrevet

jeg fikk svakere på alle testene mine jeg tok, men tempen steg så jeg vet jeg har el.... den streken som kommer opp om det er el, ytterst så var den like sterk men ikke hele streken, men sånn får jeg enda og har IKM i helga

Skrevet

Ja sånn er det med mine å alexandra_06+en til?, har testet etter EL i en uke nå, og har to streker på alle sammen, men ingen har strek som er like sterk eller sterkere som den andre, men jeg er 100% på at jeg har EL i dag, skjønner ikke bæret av testene!!

Sitter den ikke denne gang starter jeg å tempe, det gjorde jeg sist og da kom gutten vår....

Skrevet

Jeg har også registrert at temperaturen steg en hel del på torsdag. Så da regner jeg med at jeg bare var for sen til å teste. Ellers så er kanskje ikke billigtestene helt til å stole på??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...