05-10-15 Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Når eggløsninga er over, blir strekene da svakere og svakere? Hadde bestilt tester, men de kom litt sent til at jeg rakk å teste i forkant. Når jeg testet i dag (tror EL var i går) så var det en helt tydelig strek der, men svakere enn kontrollstreken. Hvordan tolker jeg dette?
Ladybug~N&E Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 negativ. teststreken skal visstnok være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken på el-tester. mulig det er like før el eller like etter.
05-10-15 Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2008 Da satser jeg på at det er like etter :-) Nokså sikker egentlig. Men tester i dagene som kommer for å være sikker.
2prinsesserogbim Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 jeg fikk svakere på alle testene mine jeg tok, men tempen steg så jeg vet jeg har el.... den streken som kommer opp om det er el, ytterst så var den like sterk men ikke hele streken, men sånn får jeg enda og har IKM i helga
Gizom81 Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 Ja sånn er det med mine å alexandra_06+en til?, har testet etter EL i en uke nå, og har to streker på alle sammen, men ingen har strek som er like sterk eller sterkere som den andre, men jeg er 100% på at jeg har EL i dag, skjønner ikke bæret av testene!! Sitter den ikke denne gang starter jeg å tempe, det gjorde jeg sist og da kom gutten vår....
05-10-15 Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. juni 2008 Jeg har også registrert at temperaturen steg en hel del på torsdag. Så da regner jeg med at jeg bare var for sen til å teste. Ellers så er kanskje ikke billigtestene helt til å stole på??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå