Gå til innhold

dumt og flaut:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff jeg har en skikkelig klump i magen når det gjelder amming. Syntes det er skikkelig flaut og har ikke lyst til og spørre jordmor om problemet.

Saken er den at da jeg var 15 og litt opprørsk tokk jeg hull i begge brystvortene. -jeg fjernet de halvanet år etter, men det er jo fortsatt hull der. Jeg husker jeg spurte damen der om jeg kunne amme etterpå, hun sa det ikke var noe problem fordi det var flere melke"kanaler" i brystvortene, men jeg klarer ikke helt roe meg, har jo ingen garanti for at det hun sier stemmer. Og at det ikke bygger på problemmer. Vil SÅ GJERNE amme. Noen som har eller kjenner til problemmet????

Jeg gjorde vel som mange en del dumt i ungdomstiden, men dette tror jeg en av de dummeste.... Syntes det er skikkelig flaut og dumt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der er mange melkeganger i brystvorten:) Du skal se det går bedre enn du tror:)

Skrevet

Tror ikke det skal være noe problem å amme. Men synes ikke du har noe være flau over, mange som ha gjort dette!

Bare spør jordmor hvordan det ligger an siden du har hatt piercing i brystvorta.

Ingenting å være flau over:)

Skrevet

Jeg har harr piercing i dn ene brystvorten,og det ble favorittpuppen til sønnen min, hehe

Kommer litt mer melk ut av en piercet pupp:)

Skrevet

Ikke noe å bekymre deg for, kjære deg du er ikke alene om det..

Og flau skal du ikke være, langt i fra dum av denn grunn :)

Du skal være stolt av deg selv og din egenkropp... ikke tenkt fortid og piercing, kos deg heller med småen :)

Lykke til,, kommer til å gå så bra at.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...