En snupp - og en knert i magen Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Nå er jeg sååå lei av at magen er fullstendig backlash. Masse luft i magen, hard og løs om hverandre, stort sett det første. Prøvde med svisker, funket ikke, har nå tatt laktulose i går og i dag, hjelper kanskje litt... Men all denne luften gir jo så mye kynnere og rare vondter at jeg snart ikke vet om det er magen eller livmoren som lager murringer her... Jeg savner normal fordøyelse, jeg!!
N_79 Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Skriver under på den....Savner også normal førdøyelse og gleder meg til det er på plass igjen
M by M Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Spis mye fiber, få i deg c-vitaminer og drikk masse vann.
En snupp - og en knert i magen Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2008 Fiber og vann går det mye av, men c-vitaminer har jeg ikke tatt på en stund. Hva gjør de for magen? Dette må prøves
turbo Skrevet 19. juni 2008 #5 Skrevet 19. juni 2008 og kjøp biola!...den med bringebærsmak er god.. hvis du liker det:)
m*78 Skrevet 19. juni 2008 #6 Skrevet 19. juni 2008 En spiseskje med linfrø, enten i frokostblanding eller bare svelg rett ned med vann holder magen i form her :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå