Gå til innhold

Skuffet over sykemelding?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her på jobben og er litt skuffa nå! Frem til nå (uke 33) så har jeg hatt en strålende graviditet! Vært i god form og ingen plager! Men akkurat siste uke så har det kommet: først med låsning i bekkenet (som kiropraktor har fått løst opp), slapp og trøtt og nå i dag - veldig trist! Jeg tror jeg er så sliten at jeg har lyst til å gråte!!

Jeg som trodde jeg kom til å holde helt til permisjonen.. skal til legen i morgen og regner med at jeg ber om sykemelding..

Skjønner ikke hvorfor jeg er skuffet over dette - men det er jeg altså... Rart dette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner godt at du blir litt satt ut når forandringene kom så fort. Men hvis du er så sliten, så har vel både du og barnet godt av at du tar det litt roligere? Kanskje du kan bli bare delvis sykemeldt? Jeg var i 50 % jobb en stund og følte at dette hjelp meg godt. Kunne da ta livet med ro de dagene jeg hadde fri og fikk da mere overskudd til både fritid og jobben de dagene jeg var der. Kanskje noe tilsvarende kan være en mulighet for deg også?

Lykke til!!

Skrevet

Hadde det sånn selv jeg. Alt gikk bra og jeg trodde jeg skulle jobbe helt frem til permisjon start. Men så kom uke 32 og all energi forsvant, sam at det var skikkelig stress på jobben.

Følte at jeg måtte krype til korset da jeg ba legen om sykemelding... Men det gjorde underverker for både meg og den lille. Jobbet 60% nesten frem til permisjon (tok litt ferie først)

Husk bare på at det er deg og den lille i magen det gjelder. Kan bli tungt å jobbe 100% mot slutten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...