Gå til innhold

Faen jeg har forfalt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beklager det stygge språket, hehe!

Fant et passfoto fra jeg 2002, den gang jeg var 20 år...

Ser ikke slik ut lenger, hoho! Var min glanstid den gang, må si jeg følte meg litt "eehh...nå er det på tide å ta noen drastiske grep her". Litt morsomt egentlig, for man ser jeg har blitt eldre, kanskje bra det, to tette setter sitt preg. Men gjett om de drastiske grepene SKAL tas!!

Hehehe!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan trøste deg med at du ikke er den eneste...

Jeg fremkalte akkurat bildene fra i fjor sommer på stranden, og fikk helt sjokk. ser jeg virkelig slik ut? Oj, ja trist men sant, det gjør jeg.

Har nå begynt å trene og fra i dag av har jeg også kuttet sjokoladen. Når økonomien tillater det vil jeg også ta en skikkelig tur til frisøren. Trenger jo ikke se ut som en kjærring bare fordi jeg er blitt mamma...

Skrevet

Jeg fant bilder fra 2001 da mannen min og jeg nettopp var blitt sammen... Tørr ikke vise de til han en gang, for da spørs det om han gidder fortsette å være sammen med meg. Jeg var jo dritheit (eh... eller no) og nå er jeg.... ikke det lenger i hvert fall!! ;) To tette her også!

Skrevet

hehe..sjekk albumet mitt å se hva jeg gråter over....jeg er like slank, har litt å ta igjen før jeg er like fast i fisken som den gang jeg var 24år og hadde et barn ;-)

Skal piske meg selv i trening igjen...sukk....

Skrevet

Dere da!

Jeg skal være den positivte som kan si at med alle kvisene pga den hormonelle ubalansen min så ser jeg ut som en tenåring igjen. He he:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...