*løvetannbarn*GRAVID* Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Jeg var på helsekosten idag og kjøpte kuren din ) Men jeg fikk feil..jeg fikk wj tabletter i stedefor kapsler,gjør det noe? *klem*
monca*84*j12 Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Hei jeg er ikke grysom men trur jeg kan svar deg=) Jeg trur ikke det har noe og si... WJ er WJ om det er i tablettform eller kapsel form... er ikke kapslen bare knust tablett da? Er ikke 100%sikker, men trur du trygt kan ta tablettene dine=) (tar coctailen selv, gått på den i 6dager) lykke til
*løvetannbarn*GRAVID* Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2008 Takk for svar ) Jeg trodde heller ikke at det hadde så mye å si,men ville være sikker..hadde jo vært forbaska om det absolutt var kapsler jeg skulle hatt... Når begynte du på "kuren"? Jeg fikk tr idag og tenkte jeg skulle begynne imorgen Lykke til til deg også )
monca*84*j12 Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 Jeg begynte for vel 5 dager siden trur jeg... har mens veldig lenge, på søndag har jeg hatt den i 2uker..=( Sist hadde jeg 3uker... så håper at det skal stabilisere seg med hjelp av WJ... en kan jo altids håpe veit du...
*løvetannbarn*GRAVID* Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. juni 2008 Huff,hadde jeg hatt mensen i 3 uker hadde jeg tippa tor jeg.. Fryktelig lenge.. Håper wj kan hjelpe da ) Hvet du hva de forskjellige vitaminene er godt for i forhold til det å bli gravid?
monca*84*j12 Skrevet 19. juni 2008 #6 Skrevet 19. juni 2008 husker ikke hva de andre gjør jeg men se på tipslista... det står om dem der... jeg tar ikke sink da... for det var det i multivitaminene min..gidder ikke ta dobbelt opp, selv om det sikkert ikke er sååå farlig... hehe Ja er slitsomt med mens så lenge... syklusene blir laaange... ikke bare er det kjipt i forhold til babymaking.. men i forhold til samlivet generellt...
*løvetannbarn*GRAVID* Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. juni 2008 Jeg får gå inn å lese litt på tipselista ) Nå har jeg kjøpt sink,så nå skal jeg jammen ta den også..pytt pytt om det er dobbel dose,det får nå bare være... hehe Er det ikke noe du kan få for å få tilbake normal syklus?
monca*84*j12 Skrevet 19. juni 2008 #8 Skrevet 19. juni 2008 Nei er nok ikke så mye jeg kan gjøre.. har et syndrom på eggstokkene... så hele denne prøvingen er jo ganske spennende i seg selv=) men den som venter på noe godt.....
*løvetannbarn*GRAVID* Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 19. juni 2008 Venter ikke forgjeves.. ) Lykke til
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 19. juni 2008 #10 Skrevet 19. juni 2008 hei jeg vet ikke hva som er forskjellen på di.. så jeg kan desverre ikke svare dg.. men viss d er samme virkemiddel så skulle d jo go samme funksjon:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå