Gå til innhold

Noen her som driver med scrapping??


Anbefalte innlegg

Skrevet

NÅH er tiden for å få fingen ut... Jeg har en haug med ideer, men aldri hatt tid å komme ordentlig i gang..- men nå er jeg klar!! Regnet pøser ned ute, så detta har jeg lyst å kose meg med i helgen.. :)

 

Men, så... hva gjør jeg?? Hvordan går jeg frem?

Bruker man hvite ark(vanlige a4), eller bruker man bakgrunnsark..-eller eller....hihi... skjønner??

 

Kan dere gi meg et eksempel på hvordan dere lager en side? Hva dere bruker av ark osv.? Og bruker dere bok med ferdige ark, eller perm?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

scrapping.no, der er det masse tips.

Jeg er ikke så flink med dette selv, men har en datter som er blitt veldig flink.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...