dagni Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 NÅH er tiden for å få fingen ut... Jeg har en haug med ideer, men aldri hatt tid å komme ordentlig i gang..- men nå er jeg klar!! Regnet pøser ned ute, så detta har jeg lyst å kose meg med i helgen.. Men, så... hva gjør jeg?? Hvordan går jeg frem? Bruker man hvite ark(vanlige a4), eller bruker man bakgrunnsark..-eller eller....hihi... skjønner?? Kan dere gi meg et eksempel på hvordan dere lager en side? Hva dere bruker av ark osv.? Og bruker dere bok med ferdige ark, eller perm?
Nit@™ Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 scrapping.no, der er det masse tips. Jeg er ikke så flink med dette selv, men har en datter som er blitt veldig flink.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå