Gå til innhold

Pearly, lady/babycomp..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med disse? Er litt skeptisk til "sikre" perioder som prevensjon... Nå skal det sies at det nok ikke blir alt for lenge til vi begynner å prøve på nr. 2, men vil jo ikke bli gravid med en gang heller. Men kunne tenke meg å kutte p-pillene i litt god tid før.. Oi, det blei vel litt rotete, men kanskje dere forstår..? :0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøvde pearly, men fant ut at det var vanskelig og kombinere liten baby/barn med det å måtte ta tempen hver morgen før jeg sto opp.

Upraktisk slik sett. Men ellers var det godt å slippe å tilføre hormoner i kroppen.

Skrevet

Ladycomp funket for oss... Eller altså, vi var uforsiktige på "rød" dag en gang, og nå er det tre uker til termin, et halvt år før planen ;) Så ja, den funker. Men vær obs. på at den ikke fungerer optimalt om man ammer og før man har fått første mens etter å ha sluttet på pilla.

Skrevet

Jeg brukte pearly og ladycomp i 11 mnd før jeg ble PLANLAGT gravid:) Fungerte kjempefint for meg! Hadde to små hjemme minsten var 6 mnd når jeg begynte og eldste var 2 år. Syns ikke det var noe problem ifht å måle temp før jeg sto opp om morgenen.. Tar jo ikke så lang tid.

Var deilig å slippe hormoner, og jeg kommer absolutt til å fortsette med ladycompen så snart babyen er ute av magen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...