Stella79 Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Er det noen som har tips til hvor jeg kan få kjøpt ammetopper i Trh? Vil gjerne invistere i noen gode topper med bra kvalitet. Leter også etter amme-BH i str 75G, og det er ikke akkurat enkelt å finne. Spesielt nå når jeg ikke akkurat er utholden når det gjelder shopping. Noen som har funnet det noe sted i Trh?
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 vet ikke helt med ammetopper, men tror de har noen på h&m. De har noen gode amme-bh'er på cubus, fra triumph, tror de kostet ca 300. Husker ikke om de hadde opp til str. E.. kikket ikke etter G jeg da, men det kan jo hende? Også har de en undertøysbutikk ved bussholdeplassen på hjørnet ved gamle inngangen til nova kino, kanskje de har noen der? lykke til i letinga
Glad-mamma:) Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Har du prøvd Reimers og She da? Ellers så er det en undertøysbutikk i Nordre også, men husker ikke hva den heter.
Hege Veronica Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 På Bebito på solsiden så har de ganske fine ammetopper. De selger ammebher også så verdt å ta en titt.
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #5 Skrevet 19. juni 2008 For noen år siden var Trh håpløs på store BHer. Jeg kjøpte alltid mine i Oslo. Det er ikke lett med ammeBHer i Oslo heller.. Har funnet mine på Marinka i Bogstadveien og La Lina i Ullevålsveien. Vet du spør om Trh, men sier litt om Oslo likevel. Tviler på 75G i Trh, dessverre..
Steinbukken75 Skrevet 19. juni 2008 #6 Skrevet 19. juni 2008 Du kan også ta turen innom Zip som holder til på Leutenhaven. Må bare si at jeg skjønner problemet ditt ang amme-bh. Selv bruker jeg 75G til vanlig og 75J når jeg ammer... Er ikke enkelt nei!
Bilingüe Skrevet 19. juni 2008 #7 Skrevet 19. juni 2008 Nei, det er helt utrolig! De butikkene jeg har vært i har bare "vanlige" størrelser i amme-BH! Og hvorfor må nødvendigvis omkretsen være enorm for å ha en stor cup?? Føler jeg har normalt store pupper, men sliter m å finne en som er stor nok...
Stella79 Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 19. juni 2008 Takk for mange gode tips! Jeg får vel ta meg en runde på spesialforretninger for undertøy, for i kjedebutikkene er det umulig å finne stor nok cupstr uten at omkretsen er alt for stor. Det skal ikke være enkelt! Jeg bruker 75F nå og satser på at 75G fungerer etter at amminga er i gang... Vanskelig å vite på forhånd!
Jeg og nurket Skrevet 19. juni 2008 #9 Skrevet 19. juni 2008 Ta deg også en tur innom Det lune rede ved Mikrobryggeriet (husker ikke hva den veita heter, men går inn fra Prinsens gate). Der har de masse ammetopper fra boob iallfall. Riktignok ikke "gratis", da, men mye fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå