Gå til innhold

Ang å treffe de andre i barselgruppen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er normen her? Har vært på barselgruppe og snakket med alle sammen. En av jentene virket spesielt interessert i å bli kjent og i å treffes en dag. Hvis jeg f eks tar kontakt med hun ene, bør jeg samtidig invitere hele gruppen til tur el? Eller avtale en dag med henne og så invitere de andre? Eller bare henne? Det var første barselgruppetime, tidligere denne uken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg treffer hun ene i gruppa på jevnlig basis, mens de andre treffer jeg bare på arrangerte treff. Syns det fungerer fint, men så var jeg i en gruppe der vi to var de yngste og de eneste førstegangsfødende, de andre var godt over 30, og hadde både 1,2 og 3 unger fra før...

Skrevet

Det er sånn jeg tror det kanskje blir også, at ikke alle er så interessert i å treffes jevnlig, men jeg tenkte kanskje å spørre alle første gangen for å gi alle sjansen til å bli kjent. Kan jo hende at alle vil, selv om ingen av de andre nevnte noe om å treffes.

Skrevet

Treff hvem du vil når du vil mener nå jeg :-)

Skrevet

Vi har barsel treff annen hver uke, men jeg er ofte sammen med ei av jentene utenom, ( vi kjenner hverandre fra før). Vi ahr en veldig god tone, det er 2 damer som valgte og ikke følge med på barseltreffene etter hs, ellers er vi 7 jenter i alderen 27-35 år, og vi har det kjempe koslig, jeg er den eneste med 2 barn, de andre er førstegangs mammaer

Skrevet

Jeg gikk i en barselgruppe hvor jeg bare hadde kontakt med en av damene ellers. Ingen ble sure for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...