Prinsemammaen Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Var jo DRITBILLIG! Er det trykkfeil eller? http://www.jkdress.com/products_detail.asp?id=812
Northernlights Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Ser riktig ut,men det er dyrt å sende... Jeg kan kjøpe en mye finere brudekjole på en butikk ikke langt herifra for 99 dollar.
~Milly~ Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Det blir en del mer med frakt, men fortsatt veldig billig. Jeg bestilte en brudekjole (som kostet 169$), jakke og brudepikekjole, og inkl frakt og gebyr til Western Union for overføring av penger, endte det på 1900kr. =) Superfornøyd!!
**Min nydelige Milla** Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 Stemmer det, men er litt å sende den oppover.. Jeg har bestilt derfra, og den er billigere enn selskapskjolen jeg kjøpte. Den kjolen der vil komme på under 900 kr å få på døra. Det er billig uansett derfra. Mange tusen å spare på brudekjole ja.. Mange som er veldig fornøyd med bestillingen.. Kjolen min sitter som et skudd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå