dritgrei hei hei! Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 jeg bakte ostekake to ganger i forrige uke, den ene ble helt perfekt, og den andre.... den ble fromasj... hvorfor det?
line_n & sara Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 har også vært borti det der...tror jeg bomma på temperatur og tykkelse på geleen, når den skulle blandes i osten..
Junimams* får oktoberbarn! Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 husket du gele?? evt om du hadde i for mye vann?? Kanskje fløten ikke var nok pisket?? Jeg aner ikke... hehe...
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 Oppskriften på freia sitrongelépakke er genial. Funker alltid og ikke noe stress. Super god og. Fikk den servert på et hotell med litt fancy på toppen, det sier sitt : ) bunn: 250 g Digestive kjeks 115 g smør Smuldre sammen smpr og kjeks og ha det i bunnen (24 cm) Fyll 1 pk Sitrongelé 200 g Phiadelphia Orginal kremost 1/3 l kremfløte 3 dl lettrømme 115 g melis 1 ts vaniljesukker lag gelé, men bruk den halvparten av vannmengeden. Avkjøl geléen, men la den ikke stivne. Pisk krem uten sukker. bland rømmen, vaniljesukker, melis og ost. Bland alt sammen og ha det i kakeformen. La den stiven i kjøleskapet 3-4 timer, før servering
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå