Gå til innhold

Hvor ofte kontroll på overtid?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var sist på kontroll 39+4. Jordmor satte meg ikke opp til ny time og nevnte ingenting om hva jeg skulle gjøre eller hvem jeg skulle ta kontakt med om jeg ikke fødte til termin. Er nå 41+3. Skal jeg ringe fastlegen min for kontroll, eller fødeavdelingen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fikk beskjed av legen min om å bestille en ny legetime hos han når jeg var gådd en uke over terminen..

har ikke gjort det enda..skal gjøre det imorgen ettermiddag hvis ikke noe har skjedd før da...eller på mandag...

vil ikke settes opp til ny kontroll...nekter å si til kroppen min at det er greit å la meg gå he enda en uke...nei ungen skal komme nå før ukeslutt...

 

Skrevet

jeg ville ringt for å høre jeg. tror du skal på kontroll iallefall en gang i uken når du er over terminen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...