Gå til innhold

Nettsteder med rimelige brudekjoler?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere adresser til rimelige brudekjoler?

Ser dere har pratet litt om Jkdress.com. Dere som har bestilt derfra, og fått kjolene, er dere fornøyde??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt kjole fra www.divax.no. Rimelig, god service og kjolen er fin. Den må tilpasses litt nærmere bryllupet men det har med min nye kroppsfasong etter fødsel å gjøre..

Skrevet

Jeg er inne å snuser på bridalonlinestore.com for tiden. Masse nydelige kjoler til rimelige priser.

Skrevet

Jeg har bestillt kjole fra Torunns Drømmekjoler (www.drommekjoler.com)

Har ikke fått den enda, er veldig spent. Kjolen kosta 4000 inkl frakt, tilsvarende kjole hos agape kostet 13000...

Skrevet

Jeg anbefaler faktisk å leite litt på Finn.no, det er mange som selger brudekjoler der, om du synes det er greit at den er brukt en gang da :) Jeg fikk fatt i min kjole til kun 4000 der, den kostet 13 000 ny, og da er det en ekte maggie sottero kjole :)

• 2 uker senere...
Skrevet

dytte

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg kjøpte meg kjole på ebay.com.

Tok 12 dager før den ble levert på døra hjemme hos meg. Ble sendt fra Kina.

Kan enten bestille etter egne mål eller etter standard. Kjempefin kjole. Mye finere enn de jeg har sett på i diverse butikker.

Cindarella bridal shop tror jeg det het hun jeg kjøpe av på ebay.

Betale 1450 ink frakt. Men betalte i tillegg ca 300 kr for å få ekstra rask levering:)

Billig og kjempebra:)

Skrevet

Kikket litt på Ebay ja, og har sett de billige "kina"kjolene. Bra du er fornøyd, skal se etter det nicket!

Skrevet

Jeg bestilte min kjole på apollo-fashion.no

Skrevet

Satt og kikka på www.somaras.no

Mye tøfft der og rimelige slør.

Likte god den kjolen Cora. Den nederste der.

Litt spesiell den. Hadde vært tøff den i rødt istedenfor berst....:-)

Skrevet

www.dittbryllup.nu

har kjempe fine billige kjoler:) verdt og ta en titt

Skrevet

Har ca 15 stk brudekjole som jeg selger. Ta kontakt på epost: [email protected] hvis du er interesrt. Prisen er fra 2000-3000. Rimelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...