Iben guttemamma <3 Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Hei. Takk for at du svarte meg, "godt" å høre at andre er i samme situasjon som oss. Har Sanna alltid vært slik eller er d bare i perioder? Noa har alltid vært slik han... Skulle helst bare ha pupp det første året, og etter det er det liksom ikke noe gøy å sitte i ro med bordet å spise... Men som du også beskriver, det går i perioder og han merker for hvis jeg stresser... Hvordan ser menyen ut hos dere? Noa var 10 kg for en mnd siden. Men etter det har han vært syk med feber og halsvondt, og hatt spysjuka en natt.... Så nå veier han bare 9440 g.... Er ikke mye. Men han virker jo så frisk og fornøyd ellers så...
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Sanna har alltid vært ganske småspist, men er tålmodig ved bordet. Jeg opplever at hun liker det meste av mat, men hun blir fort mett. I perioder kan hun spise mer, men så er det tilbake til det gamle igjen. Hun er blid og fornøyd da, så jeg opplever ikke at hun får for lite næring. Er litt usikker hva Sanna veier akkurat nå, men jeg tipper at hun ligger mellom 9.5 og 10 kg ett sted. Som du sier så er ikke det mye, men det er jo lite vi får gjort med det. Det varierer litt hvor mye Sanna spiser hver dag, så det er litt vanskelig å gi en oversikt over det. Til frokost, lunsj og kvelds spiser hun enten havregrøt, brødskive el knekkebrød (samt litt frukt el yoghurt). Hun spiser som regel 1 skive, noen ganger kun en halv. Til middag gir jeg vel en ganske så tradisjonell norsk kost. Hun er glad i grønnsaker, så det får hun i seg en god del av. Innimellom kan det være litt frustrerende at hun spiser så lite, men jeg prøver å ikke stresse med det. Jeg får ikke gjort noe med dette likevel. Vi må nok bare leve med at vi har to småspiste, men ellers friske og fornøyde barn:-) Jeg kan ikke råde deg til annet enn å senke skuldrene, gi ett normalt sunt kosthold og ellers bare nyte at du har en kvikk og rask gutt:-) De er jo små, men utrolige skjønne!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå