77modell Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Kan noen oppdatere meg litt der? Har ikke sett på flere uker å har ikke peiling. Såg litt av gårsdagens episode i sta å sjønte lite.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Se på youtube! Igår var episode 4217. Jeg har et eget referat jeg har skrevet fra episode 4205 - 4214. Kan gjerne få se på det hvsi du vil da.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 Litt forhåndshistorie: Kitty er moren til Amanda. For 16år siden adopterte Kitty bort ei lita jente til en adoptivfamilie. Amanda trodde barnet var død. Kitty blir presset og kommer til Amanda og sier hun har kreft. Macca og Martha er søsken. Zoe og Tracy: Tracy jobbet sammen med Zoe. Tracy tok kontakt med Peter for å fange Zoe. Dette var planen til Zoe. Zoe har alltid villet ta Peter, men det skulle gjøres ordentlig! Hun leier for eksempel en leil ved siden av Peter, Hun het for Maxine Trood. Kallenavn for: I am next door. 4205: Macca har slått Cassie. Hun havner på sykehuset. Cassie avviser dette overfor de andre. Ric tror ikke på henne. Peter begynner å nærme seg jakten på Zoe. Hun sendte en e-post: Hvis du vil møte meg, kom til en nedlagt fabrikk. 4206: Peter drar til denne fabrikken. Han jager Zoe. Helt til hun får overmannet han.. Etter hvert kommer Jack. Zoe får tak i Jack og holder på å dytte han over en gjerdet og ned mot bakken. Hun sier blant annet at hun ikke er ferdig med det hun skal gjøre: Du skal fullføre det jeg driver med, sier hun til Peter.. Helt til Tracy og gjengen kommer. De får tatt Zoe. Hun blir satt i avhørscella, og der sier hun: Dette er det jeg liker. Folk slapper av, tror dette er over. Helt til de blir rammet av det store finalen (kjent som: The grand finale) 4207: Jack og Martha bestemmer seg for å gifte seg i enden av uka. PÅ lørdagen. De forteller det til Alf, Tony, Sally, Colleen, Beth, Ric. Colleen syns det blir litt mas, MEN når hun får høre at de trenger hennes hjelp.. DA lyser hun opp, søte dama! Madge Wilkins kommer til å bli misunnelig når hun ifnner ut at jeg er deres brullypsplanlegger!!! (jack blir bare oppgitt og Martha smiler beskjedent) Ric prøver å få Cassie til å fortelle sannheten.. Cassie tror hun er gravid. Testen var derimot negativ. Ric og Matilda aner ikke hva de skal gjøre med Cassie. De vil ikke gå til Sally. Men, de går til Rachel. Rachel oppsøkre Cassie. Macca kommer hjem når Rachel er der og blir fly forbanna. Frholdet til RIcc og BElle begynner å skrante.. Cassie begynner å tenke litt, Macca prøver å overbevise henne til å bli der. Etter å ha tenkt seg om, bestemmer hun seg for å flytte, han prøver å få henne til å skifte mening, Akkurat i det han løfter hånda – kommer Sally inn. Martha blir rasende på Macca når hun får høre om dette, og vil ikke se han igjen. Belle slår opp med Ric. 4209: Kim og Rachel snakker om å flytte sammen, men Rachel føler at det er stort steg å flytte sammen så fort. Kim overtaler henne og hun går med på det! Da må de finne en leil. Meeen, så får Rachel får et tilbud fra en av direktørene fra sykehuset om et tilbud i New york. Hun sier først nei, men når Kim får greie på det, vil de dra alllikevel. Men, de må dra innen 2dager. Mora til Amanda prøver å forhindre at sannheten om Amanda og Belle kommer ut. Når Ryan blir hentet av Dan, kommer Belles adoptivfar opp til Kitty. (mora til amanda). Han driver med utpressing av Kitty.. Hun sier i forbifarten når Dan går ut at han heter Dr. Smith. Adoptivforedlrene til Belle sier at de fortjener penger sier Amanda nå er rik. Over til Kitty igjen.. Hun vegrer seg for å fortelle dette.... Men adoptivfaren gir seg ikke. Hun gir han penger, Belle ser adoptivfaren sin og blir sint. Hun vil ikke ha pengene han lksom skulle gi han. (belle tok faren nesten på fersken og han lata som de pengene han fikk fra Kitty liksom skulle være til henne..) Colleen skal begynne på trening med Kim. På slutten av episoden frir Kim til Rachel! 4210: Brullypsforbredelsene til Marha og Jack er i full gang. Cassie sliter med følelsene sine og arrene etter å ha bli slått. Rachel og Kim forteller alle at de er forlovet. Dan fatter mistanke når han snakker med Rachel og finner ut hun ikke tar rett behandling for kreften. Han går tilbake ti Kitty igjen. Hvor hun forteller at hun ikke har lang tid igjen å leve og at det skal være en løgn for Amanda. Fordi hun ikke oreker å fortelle amanda at hun ikke har lenge igjen. Peter og Tracy kommr, hvor Tracy blir invitert ti festen. Ric og Cassie begynner å bli litt ihuga på hverandre igjen! Men her kommer noe interessant ang Peter: En Gillian/Myrphy eller noe, får ikke med meg navnet er blitt løslatt og er etter Peter. CiIA eller noe, vil sette Peter i vitnebeskyttelse, for å gjemme Peter. Peter har ikke så veldig lyst, men vil heller ikke risikerer livet sitt. En Murphy eller noe vil jo heller ikke ta et nei for et svar, så han er lit usikker. Amanda føler seg litt trist og synser over dette med graviditeten da hun ”Mistet” barnet sitt.. Allikevel forteller ikke Kitty henne om at Belle er datteren.. 4211: Den store bryllupsdagen til Martha og Jack! Et nydelig bryllup! Pen brudekjole. Rachel og Kim skal reise neste dag.. Kit kommer til bryllupet. (datteren til Beth) Alf følger Martha opp til alters. En nydelig vielse! De ankommer en låve hvor festen skal være. Feststemte innbyggere i Summer Bay! =) Macca opphoder seg utendørs, men blir oppdaget. Får kjeft av Martha. Cassie og Ric får brudebukett/hoftebånd fra brudeparet! Plutselig kommer Zoe inn! Med Tracy som har munnbind foran seg. Alf prøver å ringe til politiet, men det er visst ikke dekning. Tracy tar av seg munnbindet. Stedet går i luften pga kaka som har brennende lys, kommer imot en gassbeholder. 4212 En etter kommer de fleste ut med forhvis brannskader og andre småskader. Men peter og Macca går det verre med.. Macca blir liggende under en stålbjelke eller noe i lang tid. Matilda får et kraftig brannsår. Jack må ha en ny lever. Peter dør så han får peters lever. Cassie blir værende med Macca i låven, helt til de får hnan ut og blir sendt til sykehuset. Plutselig kollapser moren til Rachel og dør. Rachel blir fra seg. De avlyser reisen til New York. Jack blir operert og får leveren til Peter. Dan og Leah sier farve til Peter. Macca får en blødning... 4213 Macca fikk en blødning og de måtte fjerne milten hans. Amanda kommer over på besøk til Leah og Dan og bedårer sin tristhet overfor Peter. Dan blir forbanna på Amanda når hun sitter og forteller om Peter og ber henne gå. Dan må ta den tunge telefonen til Moren og faren sin for å fortelle om Peter. De vil at Peter skal begraves i Yabbie creek. Kitty skal på sykehuset og møter der Belle tilfeldigvis. Morag møter bestemoren til Belle. Amanda og Kitty gikk til kirken og når Morag setter seg ned på benken ser hun amanda og Kitty gå sammen ut fra krikegården. Morag spør hvem hun var og når amada sier at hun er moren hennes forteller Morag om at hun har vært på sykehuset og introdusert henen selv som bestemoren til Belle. Amanda forter seg hjem for å snoke i veska til Kitty og finner der et bilde av Belle som liten jente. Kitty kommer hjem og blir nå satt i et uheldig hjørne..... Macca står i fare for å miste amen pga infeksjonsfare, fordi milten er fjernet. Ric forteller Cassie at han fortsatt er forelsket i henne 4214 Kitty forteller alt om hva som skjedde den gangen for 16år siden. Innbyggerne i summer bay begynner å komme seg etter eksplosjonen. Irene f.eks fikk kun bare noen røykskader, men trenger ikke oppføglging på sykehus. Belle snakker om å flytte fra SB fordi hun ikke har noen tilhørighet. Irene prøver å overtale henne til å bli, men Belle står på krava. Kitty forteller Amanda at hun ofte ville si sannheten, men det passet aldri. Grunnen til at Kitty gjorde det var fordi de trengte pengene og de hadde aldri i verden hatt råd til å klare å ha en baby i hus, siden Amanda var 16år. Amanda kaster Kitty ut av huset. Kitty prøver å fortelle Amanda at hun ikke ville vært der hun hvor visst Kitty ikke hadde gjort som hun gjorde. ”jeg har ingen mor”, sier Amanda. Matilda kommer til sykehuset, med sitt stgge brannsår. Hun er taus om det. Amanda forteller Dan om dette med Belle. Hun går til sykehuset for å oppsøke Belle, men klarer ikke å gjennomføre det der og da. Belle blir bare sint når hun ser Amanda. Matilda skal ta av bandasjen, Lucas ser helt forerdet ut og Matilda lurer på hvorfor. Hun blir fra seg når hun ser seg selv i speilet. Dan stiller opp for amanda og Irene møter de. Hun forteller at Belle er på vei ut av byen. Matilda faller sammen i gråt.. Belle har pakket og er ferdig og klar til å dra. Amanda stikker innom for å fortelle om at hun er moren..... 4215 Amanda forteller sannheten til Belle. Belle vil likevel bare pakke og reise. Rachel jobber seg i hjel på sykehuset for å glemmeta t moren døde. Irene og Amanda snakker sammen, Irene r i sjokk. Irene er en god støttespiller for Amanda, tross deres historie før, belle står på sitt og vil ikke ha noe med Amanda å gjøre. Jack kommer seg etter operasjonen. Irene og Belle snakker sammen. Hun får Belle litt etter litt til å innse ting, men allikevel klarer hun ikke helt å overbevise henne. Hun setter seg nd og ser i papirene sine og reiser til Amanda. Der overhører hun amanda snakke om at det ikke var sånn hun ville at det skulle være ++ ”hvorfor meg”? Belle blir rasende. Kitty kommer på besøk. Rachel sliter fortsatt med følelsene sine OG ansvaret til jobben. Hun får organisert et helikopter til å frakte noen av de brannskadde til et annet sykehus, deriblant Kim. Jeg driver å skriver referater fordi jeg har kommet 100episoder lenger frem enn dette. Den siste tiden har jeg hatt så mye å gjrøe, så har ikkke kommet lenger. Samboeren min får aldri sett på H&A, så skriver for han. I tilegg til at folk spør meg om ting innimellom og det er hovedårsaken til at jeg har begynt å skrive. Lettere å kopiere, enn å skrive lange referat. Bare jeg kommer skikkelig igang så ;o)
Mamsen og lillegutt Skrevet 19. juni 2008 #5 Skrevet 19. juni 2008 4217 var i DAG...... 4218 er i morgen,og den er ikke på youtube. bare til opplysning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå