MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #26 Skrevet 19. juni 2008 ja, unge mødre:D hehe.. ja, får håpe vi alle blir gravide snart.. hehe:) vi lar denne "linja" stå åpen så skriv alle sammen.. si hva som skjer fremover og når dere har en spire i magen:D er spennende dette her..
*Lykkeliten* Skrevet 20. juni 2008 #27 Skrevet 20. juni 2008 Heisann! Jeg var også 19år da jeg fikk min første, angrer heller ikke ett sekund, han var planlagt.. =) Nu prøver vi på nr 2, er i 7pp.. Jeg fyller 22 i høst.. =) Sambo er 25..=)
Hippomama Skrevet 21. juni 2008 #28 Skrevet 21. juni 2008 jeg er også 19år, og har vært sammen med sambo i 5år, ov vi har bodd sammen i et! jeg er UTROLIG verpesjuk, og vi holder på å prøver, men jeg har ikke fått igjen mensen siden jeg tok ut staven!! begynner å jobbe i BH til høsten..gleder meg! skal jobbe på små barns avd. så det hjelper nok ikke på verpesjuken min
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #29 Skrevet 21. juni 2008 lykketil lykkeliten:D høres bra ut;) da ligner du meg håpe på spire.. jeg søker også bhg jobb:D håper å få det snart.. hjelper nok ikke på verpesyken det nei:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå