Madam-mim Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Var egentlig 7+3 i dag og var på tidlig UL pga at dette var vårt tredje isci forsøk (prøverør). Det eneste legen så var en tom fostersekk. Har det helt for jævlig nå. Håper jeg får gleden av å komme inn hit engang igjen, vet ikke hvor lenge til det kan bli. Nå føles alt helt meningsløst.
svanemamma Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Uff så trist :-( Sender deg en trøsteklem jeg, og håper du kommer over hit igjen om ikke så alt for lenge.
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Åååh, fine frøken.... Beklager at det gikk slik...Tom fostersekk er det største lureriet kroppen vår kan finne på.... Jeg håper inderlig at du kommer tilbake inn hit så snart som mulig, og at du da får lov til å bli her også....*Klappe på* Ta vare på deg og ikke gi deg....
Jippppi Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 Nå ble jeg veldig lei meg på deres vegne Ninen. Utrolig trist at dere ikke skulle være så heldige å lykkes denne gangen, måtte som uglemamma sier ikke bli så lenge til du er tilbake, kanskje også sammen med eggerøre og nordlandsjenta. Ta vare på deg selv og unn deg en god vin i helgen. ;-)
mamma til tre prinsesser Skrevet 19. juni 2008 #5 Skrevet 19. juni 2008 Ånei Ninen, så trist. Nå ble jeg lei meg på deres vegne. Håper det går bedre med deg, etter forholdene, og at du kommer sterkt tilbake når du er klar for det. Trøsteklem fra meg
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 19. juni 2008 #6 Skrevet 19. juni 2008 så trist. håper du er tilbake snart.masse lykke til videre. stooooor klem
Madam-mim Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. juni 2008 Takk for det alle sammen. Jeg orker nok ikke starte opp i det private med nye forsøk på en lang lang stund. Så nå får jeg og mannen bare trøste oss med at vi har i alle fall hverandre. Ønsker dere andre her inne lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå