Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 lurer på om jeg er litt overfølsom. Har tidligere sunget en del på ulike arrangementer i kirka vi går i (som jeg også jobber i). Bla har jeg bidratt med sang når de to andre ungene blei døpt - det var veldig hyggelig. Så, samtidig med at jeg blir sykemeldt, får vi ny musikk leder. Jeg nevnte her for en mnd siden at jeg kunne tenke meg å synge når mini skulle døpes, hans reaksjon var "er det bra da?" - jeg sa "ja, det har vært det før i alle fall". Så tar jeg kontakt med dem i forrigår. Da viser det seg at de skal ha med en gruppe - men de skal se hva de får til, men jeg fikk fryktelig følelsen av at de ikke passa - men de sa ikke "nei, det passer ikke". Gikk oppom i dag, da var både presten og musikklederen rimelig unvikende. Litt sånn " vi får det sikker til". Skal si jeg følte meg dum!!! Jeg vil da ikke tvinge meg på dem heller... Så nå sitter jeg her og er litt deppa. Det må da kunne gå an å være litt skvær i steden for å gå rundt grøten og skape usikkerhet? MANNFOLK!
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Siden det er ditt barns dåp, så kunne de jo ihvertfall la deg synge?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå