Gå til innhold

Håndklene til IKEA. Er de bra?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Suger de til seg vannet? Har nemlig noen håndkler hvor vannet bare ligger seg som perler oppe på frotten og man blir aldri riktig tør:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nye handkle og handkle vaska med skyllemiddel, trekker ikkje vatn like godt som dei som har blitt vaska ein del og då utan skyllemiddel:)

Skrevet

Vi er veldig fornøyd med ikea sine. De må som alle andre- vaskes noen ganger før de er gode da. Og helst tørkes ute så de blir litt harde.

Skrevet

Bruker aldri skyllemiddel og de er vasket mange gange:-( Er lei av å aldri bli riktig tør.

Men da går jeg for IKEA's. Er jo en overkommelig pris.

Skrevet

Jeg har noen av de billigste hvite håndkledene fra Ikea og jeg syns de er gode. Tror det var 10 kr stykke.

Skrevet

Fornøyd med de jeg har :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...