2 små orkaner Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Suger de til seg vannet? Har nemlig noen håndkler hvor vannet bare ligger seg som perler oppe på frotten og man blir aldri riktig tør:-(
Sjokoladekaka Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Nye handkle og handkle vaska med skyllemiddel, trekker ikkje vatn like godt som dei som har blitt vaska ein del og då utan skyllemiddel:)
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Vi er veldig fornøyd med ikea sine. De må som alle andre- vaskes noen ganger før de er gode da. Og helst tørkes ute så de blir litt harde.
2 små orkaner Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2008 Bruker aldri skyllemiddel og de er vasket mange gange:-( Er lei av å aldri bli riktig tør. Men da går jeg for IKEA's. Er jo en overkommelig pris.
Gjest mphs Skrevet 19. juni 2008 #5 Skrevet 19. juni 2008 Jeg har noen av de billigste hvite håndkledene fra Ikea og jeg syns de er gode. Tror det var 10 kr stykke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå