Himmel og hav Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Foretrekker dere at eieren er tilstede når det er visning, eller er det bedre at bare megleren er der? Eller spiller det ingen rolle?
lille sprelle Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Fint om eieren er der, for da kan du spørre om ting du lurer på som megler umulig kan vite, men ikke "fotfølg" de som ser. Det blir lett ubehagelig for den som ser.
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Alltid greit å ha eier der. Da kan du spørre om naboene er hyggelige, om det er lytt, om det er mye støy i gaten i helgene osv. Mye megleren ikke vet.
Dudelidum Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 Det kommer helt ann på hvordan eieren fremstår :-) Har vært på visning der eieren helt klart burde ha holdt seg unna. Det var rett og slett ikke en person man hadde lyst til å kjøpe noe som helst av. Men i en normal situasjon med en normalt hyggelig eier, er det helt klart å foretrekke at vedkommende er til stede.
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #5 Skrevet 19. juni 2008 Jeg synes det er rart om eieren ikke er der. Alltid greit å kunne slå av en prat.
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #6 Skrevet 19. juni 2008 Hvis det er et hus f.eks synes jeg det er veldig greit at eier og megler tar hver sin etasje. Dessuten vet ofte eier mye mere om ting jeg spør om.... som f.eks strømforbruk o.l.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 19. juni 2008 #7 Skrevet 19. juni 2008 Hadde ikke megler en gang vi da vi hadde visning på vårt hus i fjor, jeg var forbanna sint på henne etter visningen fordi jeg følte alt gikk til helvete for å si det mildt. Hihi dagen etter vart hus solgt for 150.000 over takst. Var til og med budrunde. Så vi hadde ikke skremt de så mye da.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 19. juni 2008 #8 Skrevet 19. juni 2008 Vi hadde megler altså men hun var ikke med på visningen
Himmel og hav Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 19. juni 2008 Jeg synes også at det er mest ok når eieren er der (som kjøper). Vi skal ha visning i dag, og megleren påstår at "alle" potensielle kjøpere føler seg mer vel når selger ikke er der - og det skurrer litt i mine ører. Men jeg har bestemt meg for å bli, men sender mann og barn på kino.
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 19. juni 2008 #10 Skrevet 19. juni 2008 Jeg foretrekker absolutt at eier ikke er tilstede;) men så er jeg jo veldig kritisk når jeg er på visning også da.. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå